יום חמישי, 5 בנובמבר 2020

הבוהריים של ציונה- מארז הבראנץ שאתם חייבים להכיר

על קפה ציונה שמעתי לא אחת וטרם עידן הקורונה כל פעם הבטחתי לעצמי לקפוץ לבקר מה שלצערי לא קרה. בימים אלו בהם בתי הקפה והמסעדות עברו לשירות טייק אוי ומשלוחים יוצא לנו להכיר מקרוב מקומות שטרם הספקנו. כך קרה לנו גם עם קפה ציונה האגדי.

קפה ציונה זהו בית קפה קסום ומיוחד בלב נס ציונה, אשר מעניק לנו הסועדים טעמים וניחוחות מן העולם עם המון טאצ' אישי, אהבה גדולה ותשומת לב לפרטים הקטנים כגדולים. הפעם בחרנו להזמין את מארז הבוהריים הסופר מפנק שלהם ולהתפנק בארוחה זוגית (שמספיקה להרבה יותר מזוג אנשים) רומנטית ומפנקת. 


אין לי כלל ספק כי הכל נעשה באהבה גדולה, צוות המקום דואג לכללל המרכיבים בארוחה- החל ממפה להגשת הארוחה ועד למפית ולכלים החד פעמיים מתכלים- תקשיבו! אני חייבת לציין, זה היה מארז מדהים! עם ירידה לפרטים הכי קטנים, חשיבה מחוץ לקופסא, ניכר כאילו ומי שאיגד לתוך הקרטון את כלל המוצרים חשב פשוט על הכל- אימל'ה כמה שזה היה מושלם. 



ראשית פתחנו את המפה ועליה הנחנו כלאחר כבוד את כל השלל המפנק והטעים במיוחד:



תפריט הבוהריים כולל: מיץ מתפוזים טריים, קוקטייל בוקר לבחירה(אנחנו דגמנו את הקוקטייל ליום מושלם), גבינות (ברי,קממבר,פטה עיברי) עוגיות פרמזן וקשקבל, קרקרים עם מלא גרעינים, פוקצ׳ה ים תיכונית חמה וטעימה, לחם אגוזים, מקלות פרמזן , מאפה תרד וגבינות, ממרח פלפלים קלויים ,סלט ביצים ,סלט עדשים, ירקות קלויים ורוקט, סלט מירקות טריים ורעננים, סלט מלפפונים עם שמיר ובצל ,חמאה ,גבינת שמנת מתובלת בעירית ,מיקס זיתים. לקינוח זר תבלינים לתה, קונפיטורה של תפוחים וקינמון, טראפלס ומאפינס פטל.
















ארוחה סופר מפנקת ואיכותית, כלל המרכיבים היו טעימים מאוד, טריים ופרשיים, הסלטים היו טעימים, מתובלים היטב בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, באופן אישי לא אוהבת עדשים וכאן פשוט נהנתי מכל ביס וביס מסלט העדשים.  שפע המאפים- מקלות הפרמזן ומאפה התרד היו מושלמים. מגש הגבינות היה ברמה סופר גבוהה. אין לי ספק כי אין אחד שידגום את הארוחה ולא יהנה. כאן חשבו על הכל, החל מהמאפים ועד הקינוחים, זאת הייתה אחת הארוחות הטובות שדגמנו הן בארץ והן בעולם, כל כך נהננו וממליצים בחום רב. 

אפילו כלים חד פעמיים צורפו לקופסא- חשיבה על כלל הפרטים אמרתי, נכון?




עכשיו בימים אלו בהם אנחנו לא יכולים לצאת למסעדות ובתי קפה אני יותר ממליצה לא לוותר על הכיף והעונג הצרוף ולהזמין משלוח עד הבית. ממליצה בחום להכנס לאתר של קפה ציונה ולהזמין עוד היום את ארגז הבוהריים הסופר מפנק וטעים, כמו כן כמובן ניתן להזמין מהמגוון הרחב שיש בתפריט, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה