יום רביעי, 25 בנובמבר 2020

ממלכת הטעמים- הקסם שבטעם

הפעם אני רוצה לשתף אתכם בקסם של עסק- קטן, בוטיקי וקסום שנולד בעקבות משבר הקורונה- ממלכת הטעמים. איתן גדג'  במקצועו מעניק שירותי VIP בתחום תיירות הפנים והחוץ, מיותר לציין כי הקורונה אילצה אותו לחשב מסלול מחדש ולחפש מקצוע חלופי. 

כעת משנותר לו זמן פנוי החליט לממש את תשוקתו ונכנס למטבח להכין את שאהבה נפשו, נכון להיום מוציא ממטבחו : מלבי שמנת וטבעוני. חומוס, טחינה, טחינה אש (חריפה), משאוושה, מסבחה, שקשוקה. כמו כן מבחר ממרחים: סחוג, אריסה ,לימון כבוש, פסטו וצימיצורי.

טוב, אתם כבר מכירים אותי ויודעים כי החיך שלי ושל בני משפחתי הינו ביקורתי מאוד וכי אנו משפחה אנינת טעם מאוד, תקשיבו זהו המלבי הכי טעים שאכלנו עד היום!!! חד משמעי!!! מלבי עם מרקם קטיפתי, בטעם מושלם, ממש!! וזה עוד לפני שדיברתי על הממרחים המושלמים. איתן , זה הזמן להגיד לך בקול רם אתה כשרון מבוזבז בתחום התיירות, השאר במטבח או לפחות שלב זאת יחד. אימל'ה איזו יד יש לו.





אני באופן אישי איני נוטה לרכוש ממרחים מוכנים, אני באופן אישי מכינה כמעט את כולם (כן, מהדור הישן שעוד מכין בבית), אוהבת את הטריות, את זה שאני יודעת מה יש בתוך הממרח, את הרכיבים הטבעיים והאיכותיים וכאן הממרחים של ממלכת הטעמים עמדו במשימה בגבורה רבה, כלל הממרחים היו פשוט מושלמים, כל כך התענגנו על כל ביס וביס. 




כל הממרחים מגיעים בצנצנות זכוכית עטופות בשקיות וואקום , הממרחים מושלמים עם טעם ביתי , אין ספק כי איתן משתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר והכל סופר סופר טרי ומוקפד.

את הדגים של שבת הכנתי בתוספת האריסה והממרח לימון כבוש מה שהקפיץ את המנה לשחקים. 




את הסחוג אכלנו בשבת לצד הגחנון הביתי והתענגנו על כל ביס וביס (ממש הטעם של הסבתות התימניות).





את הפסטו הוספתי לכל הכריכים שהכנתי.




ואת הצימיצורי אני שומרת לעל האש שנעשה בימים הקרובים.

אז חברים אם גם אתם אוהבים להעשיר את הארוחות שלכם בסלטים ו/או ממרחים מושלמים לצד מלבי מושלםםםםםםםםםםםםם פנו עוד היום לממלכת הטעמים- הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

למחירון המוצרים המלא https://bit.ly/3l8aThj
הקדימו להזמין, הכמות מוגבלת.

טלפון להזמנות:
054-3000740
054-3000744

משלוחים באיזור המרכז בתוספת תשלום של 20 שקלים. לאיזור כפר סבא, רעננה והוד השרון המשלוח בחינם.

תגובה 1: