יום רביעי, 18 בנובמבר 2020

אז מה תשתו? והפעם סיידרים מושלמים עם המתססה

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת בשעות הערב להרגע עם כוסית של משקאות אלכוהולים עדינים, מעדיפה יינות איכותיים, סיידרים אלכוהולים ואף בירות לעיתים רחוקות (ואז גם יש רק סוגים מסויימים שמוכנה לשתות). בערב בעת שנותרנו אני והזוגי יושבים לנו עם כוס יין / סיידר/ בירה , מעבירים את חוויות היום ומנקים את הראש לקראת המחר.

הפעם אני רוצה לספר לכם על מותג חדש ומקסים שהכרנו ממש לאחרונה-"המתססה"- מפעל קטן בהרי ירושלים המעבד תפוחי עץ, אגסים ופירות קיץ נוספים. כאן למעשה החבר'ה המקסימים סוחטים מיצים טבעיים, מתסיסים סיידר אלכוהולי, מכינים חומצים, רוקחים ריבות מגוונות והכל באיכות מעולה.

הכל הוקם כמיזם למפעל עונתי אי שם בשנת 2013 עת שעבדו בענף החקלאות של קיבוץ צובה. צוות "המתססה" נחשפו לכמויות הפרי הגדולות שנותרו על האדמה לאחר הקטיף או נזרקו בתום המיון מבית האריזה. מסתבר שאיסוף הפרי ושליחתו למפעלים אינה "כלכלית" ובשל כך טונות רבות של פרי באיכות מעולה מתבזבזות והופכות למפגע חקלאי. הצוות החליט לעשות מעשה, הקים מפעל קטן לעיבוד פרי ומשם הכל היסטוריה.

"המתססה" הינו המפעל היחיד בארץ המייצר סיידר אלכוהולי וחומצים מפירות אמיתיים, כלל המוצרים עשויים מ-100% פרי ללא חומרי םמשמרים, חומרי טעם וריח. התפוחים והאגסים נאספים, נשטפים, מנוקים וממוינים. לאחר מכן נסחטים למיץ - חלקם נארזים כמיץ טרי וחלקם הופכים בתהליך האורך כמה חודשים לסיידר אלכוהולי או חומץ תפוחים. 




סיידר התפוחים הינו למעשה יין תפוחים מבעבע בריכוז של 7% אלכוהול טעים במיוחד (מזכיר במעט שמפניה, טעם מתקתק ועדין), חייבת לציין כי בעבר נחשפתי לא אחת לסיידר תפוחים וטעמו העדין של סיידר המתססה התעלה על כולם, הוא פשוט נפלא. אמש כאשר ישבנו קבוצת נשים והתענגנו על כל לגימה ולגימה הבנתי עד כמה איכותו גבוהה.

חומץ התפוחים - משמש הן לתחזוקה קבועה של הגוף מבחינה בריאותית, הן לתיבול ומאכל בסלטים וברטבים והן לקוסמטיקה טבעית. החומץ אינו מסונן ואינו מפוסטר לשמירה על תכונותיו. 



בין שלל מוצרי האתר ניתן להנות מ: סיידר תפוחים חצי יבש, 7% אלכוהול, בבקבוק של 330 מ"ל, סיידר תפוחים חצי יבש 7% אלכוהול בבקוק של 750 מ"ל, מיץ תפוחים, מיץ אגסים, חומץ תפוחים, מעדן פרי ועוד. 
כמובן ניתן להנות ממבחר מארזי פינוק שכוללים את כלל מגוון המוצרים במחירים סופר נוחים ומשתלמים. 





מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו משפחה סופר בררנית, אניני טעם יש לומר, לא אחת אנו פוסלים מנות ו/או מוצרים שלאחרים מאוד מוצלחים. אצלי איכות זה שם המשחק , אני מאוד מקפידה לרכוש מוצרים סופר איכותיים . מלבד זאת חשוב לי תכולת המוצר-  כמה שיותר טבעי, כמה שפחות תוספות והדבר האחרון מאוד מעודדת צריכת כחול לבן במיוחד בימים טרופים אלו.

אז אם  אני משכללת את כלל המרכיבים הלוא קיבלתם את מוצרי המתססה - הם סופר איכותיים, מפעל בוטיקי קסום ומיוחד, עם מינימום תוספות, מקסימום פרי ואהבה והלוא לכם מוצר כחול לבן שלנו שאתם חייבים אבל חייבים להכיר. 

אז חברים הכנסו עוד היום לאתר המתססה , הציצו במגוון, בשלל המוצרים והזמינו עוד היום את המוצרים, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה