יום חמישי, 19 בנובמבר 2020

כל הטוב שבעמק עד אלינו עם פירות העמק

והנה יום חמישי הגיע ואני שוב מתכוננת לשבת, מי שמכיר אותי יודע שאצלינו שבת הינה שבת עמוסת מטעמים בליווי תבשילים רבים, אין ספור סלטים, מאפים וקינוחים. כן, כזו אני, אוהבת להכין ולראות את בני הבית והאורחים המגיעים מידי שבוע מתענגים על כל תבשיל וביס שדוגמים אצלי.

כאחת שמאוד יורדת לפרטים הקטנים אני לא חוסכת בחומרי הגלם ועל כן תמצאו אצלי את הטובים שיש להשוק להציע. הפעם אני חייבת לספר לכם על פירות העמק- אתר אונליין המאגד בתוכו יצרנים ומגדלים מעמק יזרעאל והסביבה המציעים היצע רחב של פירות וירקות, גבינות, תבלינים, יין, שמן זית, קפה ועוד ועוד. השלל הנרחב נאסף מידי יום מהחקלאים ובעלי המשקים השונים על מנת שאנו הצרכנים נזכה לקבל את הסחורה הטובה והטרייה ביותר.


ראשית נכנסתי לאתר , שוטטתי להנאתי בין הקטגוריות השונות :  פירות, ירקות, מעדניה, אירוח, מזווה, מוצרים לבית ומארזים מפנקים. כל קטגוריה  מסודרת לה באופן ייסודי וברור. מאוד אהבתי את עיצוב האתר, מה שלי באופן אישי גרם  לרצות להזמין עוד ועוד מוצרים. כאמור כפי שציינתי מעלה ההיצע מאוד רחב ומזמין.


בקלות ובנוחות, בשעת לילה מאוחרת על הספה בביתי בניתי לי את תפריט השבת ומיד גיבשתי רשימה מסודרת, ביצעתי את ההזמנה (אגב, ברכישה מעל 200 שקלים המשלוח בחינם) והמשלוח כבר בדרכו אלי. אחד הדברים שמאוד אהבתי זה את האופציה שכאן ניתן לרכוש פירות וירקות ומנגד ממרחים, גבינות, לצד כלי בית ועוד- יתרון אדיר.








ביום ובשעה היעודה הגיע המשלוח הסופר מפנק, איכותי, טרי ויפיפיה, הכל ארוז בקפידה יתרה. אין ספק כי רכישה מהחקלאים המקומיים גורמת לתבשילים ולסלטים טעמים אחרים, איכות זה בהחלט שם המשחק כאן. 















כפי שאתם בוודאי רואים שלל הפירות והירקות (הפעם הזמנתי גם המון ירק) הגיע טרי במיוחד, הכל רענן וניכר כי נקטף ממש בסמוך לאספקה, היש טוב מזה? אם יש משהו שאני אוהבת זה להשתמש בירקות ופירות טריים במיוחד (אגב, בדיוק מהסיבה הזו שתלנו בגינה עצי פרי וצמחי תבלין). 

כשאני מספרת למכרי כי אני דוגלת ברכישה כחול לבן ישירות מהחקלאי לא אחת אני שומעת את מרמור הצרכנים בדבר המחירים הגבוהים, אז כן, נכון, המחירים יותר גבוהים מהסופר אולם אתם יכולים להשוות את טיב הסחורה? ממש לא!! לא אחת קורה לי שאני רוכשת ירקות מהסופר ולאחר כיממה מקסימום יומיים הירק/הירקות והפירות כבר ממש לא אותו הדבר, כאן כאשר רוכשים ישירות מהחקלאי טיב וטריות הפירות והירקות נשמרים גם כשבועיים.

אז חברים, אם גם אתם יודעים להעריך איכות טובה מהי, רוצים לבצע הזמנת פירות וירקות, ממליצה בחום על פירות העמק ואפילו מצרפת בעבורכם קוד קופון בגובה 10% בעת ההרשמה. מבטיחה לכם הנאה מרובה משלל המוצרים הסופר איכותיים- מילה שלי.



המשלוחים מתבצעים לאיזורי עמק יזרעאל ועמק חפר- קריית טבעון, רמת ישי, ע פולה, חיפה, נשר, קרית אתא, יוקנעם, ישובי חוף הכרמל, כל ישובי עמק חפר, כפר יונה, בית ינאי, בית הלוי, מעברות, בת חן, בת חפר, בארותיים, חניאל, חדרה, כפר מונאש, מכמורת, עולש, כפר ויתקין, נתניה, תל אביב, רמת השרון, רעננה והרצליה.


 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה