יום שני, 30 בנובמבר 2020

הצטרפו אלי למסיבת התה שלנו עם תה עדנים

שנים רבות כוס תה סימלה בעבורי מחלות ! שנים לא התענגתי על כוס תה אלא ראיתי בה כ"תרופת סבתא" לכלל המחלות. החשיבה התחילה להשתנות אצלי כאשר החלטתי לשנות את אורח חיי לבריא יותר, אם פעם הייתי שותה מידי יום ביומו כ-10 כוסות קפה במינימום הלוא שהיום הם הפכו לכ-10 כוסות תה וכוס קפה אחת. 



את תה עדנים אני מכירה כבר מספר שנים אך יחד עם זאת לא באמת התנסתי בכלל הטעמים והניחוחות ומודה , לא באמת אהבתי כאמור כוס תה אז לא הערכתי נכון את טיבם. ממש לאחרונה קיבלתי משלוח חגיגי- קופסת הפתעות מלאה בכ-64 שקיות תה במגוון רחב של טעמים. לאט לאט מידי ערב אנו מתפנקים עם קנקן תה חם ומהביל לצד מאפה תוצרת בית מפנק- הפתרון המושלם לערב קר.



אז מי אלו עדנים אתם שואלים? עדנים הוקמה על ידי חנוך אלון אב המשפחה אשר כבר בתחילת שנות השמונים,  החליט לעזוב קריירה אקדמאית ולעבור לגידול צמחי תה בגידול אורגני. הוא האמין שאם יגודלו צמחים מקומיים, המותאמים לקרקע ולאקלים של ישראל, ניתן יהיה להפיק חליטות תה ייחודיות ואיכותיות. בשנת 85 אריאל בן המשפחה השתחרר משירותו הצבאי והחליט להצטרף למאמץ המשפחתי שכלל באותם ימים עבודה בשדה – ייבוש הצמחים בעליית הגג, קיצוץ ואריזת התערובות בשקיות תפזורת.

את התוצרת בימים דאז שיווקו מפה לאוזן ולחנויות טבע. כבר מהרגע הראשון היה ברור ששיווק התוצרת הוא החוליה החשובה בשרשרת, ולכן בבקר אחד, אלון החליט לעשות מעשה והציע את מוצריהם לחנויות הטבע בעיר הגדולה. את הדרך עשה  עם קרטונים באוטובוס והשאר היסטוריה… ולא בכדי - חליטות התה  זכו להצלחה מרובה ומאז הפכו לשם דבר.

אז כפי שסיפרתי מעלה ממש לאחרונה קיבלתי משלוח חגיגי- קופסת הפתעות מלאה בכ-64 שקיות תה במגוון רחב של טעמים: שומר וגינג'ר, פסיפלורה חרוב, קורנית אקליפטוס, רויבוס רימון, כורכום גינג'ר, צ'אי כורכום, צ'אי מסאלה רויבוס, לואיזה ופריחת תפוז. לדעתי זו יכולה להיות מתנה סופר מפנקת וכיפית לאוהבי התה, שימו לב לקופסא היוקרתית והמיוחדת מאוד:





מידי ערב אנו בוחרים טעם אחר, מכינים קנקן ומתפנקים לנו עם תה צמחים איכותי, אורגני וללא קפאין, היש טוב מזה לסיום של כל יום אינטנסיבי ולחוץ?




אז חברים אם גם אתם רוצים לפנק ו/או להתפנק עם מארז סופר מושלם וחגיגי מוזמנים להכנס לקישור ולהזמין עוד היום את אריזת השי החגיגית מסדרת "נטרולין" האורגנית מבית עדנים- השילוב המנצח של שמונה טעמים מנצחים על בסיס צמחי מרפא מחקלאות אורגנית. 

האריזה אלגנטית ומיוחדת עשויה מקרטון קשיח וניתנת למילוי חוזר, מעוצבת בקפידה ומומלצת כמתנה. אז חברים אתם עוד פה? רוצו להזמין! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה