יום ראשון, 8 בנובמבר 2020

המלביה- מלבי מושלם, מפנק ומיוחד עד הבית


האם גם אתם נמנים על חובבי המלבי? אצלי כל בני הבית מאוד אוהבים, יכולים לאכול את המנה כמנה ראשונה, מנה עיקרית וכמובן כקינוח. אני עושה המון אבל לעיתים אוהבת להתפנק. מודה, ברוב המקומות המלבי לא כזה להיט- או שהוא סמיך מידי או דליל מידי, לעיתים לא ממותק מספיק ועוד סיבות רבות. על המלביה שמעתי כל כך הרבה מבנותיי שמאוד אוהבות ומכירות את הסניף בתל אביב (בפשפשים) ומבקרות בו להיטים קרובות. 

הפעם החלטנו להתפנק והזמנו משלוח עד הבית ותקשיבו זה היה ט-ו-ב!!! הזמנו מלבי (טבעוני וחלבי),  נשנושים, קינוחים ומשקאות - כולם ככולם היו מוצלחים , איכותיים ומובחרים, כל כך התענגנו על המשלוח הנ"ל, ממליצה בחום.

רעיון המלביה נולד לו ב2013 בקודקודיהם של צמד חברים ותיקים אשר החליטו ליצור פינת חמד תל אביבית רגועה שניתן יהיה לרכוש בה במחיר סופר אטרקטיבי מנת מלבי מפנקת שתשאיר את הטועמים ממנה בהלם קל, ואכן – כך היה הוא הדבר- חברים!! הם סופר הצליחו במשימה!!

את המלבי יגישו לכם חבר'ה צעירים סופר איכותיים שבדמם זורם הוייב המלביסטי המפנק. נוסיף לו למלבי כוסית קפה שחור אסלי קטנה על הבית, איזה משחקון שש בש סוער ואולי גם בירה טובה במחיר מגוחך ונקבל את הפינוקיה הכי חמה בעיר. 

ראשית ולפני הכל אשתף בחווית המלבי- אז כפי שצויין כאן מעלה, המלבי מאוד איכותי, במרקם קטיפתי (גם הטבעוני מה שלרוב לא!), למשלוח התווספו קופסאות עם רוטב מושלם, בוטנים טחונים, קוקוס, פירורי ביסקויטים- כל אלו יצרו יחד מנה סופר מושלמת וטעימה במיוחד. 




בגזרת הנשנושים קיבלנו: תירס מלוח ורביולי - הפיצוחים היו מושלמים והוגשו לצד בירת ורדה - בירה מדהימה עם נגיעות של מי ורדים עם אחוזי אלכוהול גבוהים יחסית (הזוגי חובב הבירות התענג על כל שלוק ושלוק לצד הנשנושים- ערב מושלם סידרו לנו החבר'ה במלביה.




עוד דגמנו בגזרת האלכוהול - ויסקי אייס טי- תה קר עם ויסקי- קשוח וסופר מרענן, תקשיבו! זה להיט היסטרי, גם אלו שלא נמנים על חובבי הויסקי יהנו מהמשקה הסופר מדהים ומיוחד הזה, אף פעם לא ניסינו את השילוב הנ"ל והוא סופר מושלם ומיוחד, ממליצים בחום, לאלו שמעדיפים ללא אלכוהול יש גם תה קר מיוחד וטעים:


בגזרת המאפים דגמנו עוגיות שוקולד ציפס טבעוניות ומושלמות , נימוחות, רכות ומיוחדות ועוגת קרמבל תפוחים מדהימההההההההההה:




תקשיבו, אומנם זוהי המלביה אך כלל המוצרים שנמכרים במקום פשוט מושלמים. הם בהחלט התמקצעו בכלל המוצרים שהם מחזיקים, איכות זה כאן שם המשחק!! החבר'ה כאן יודעים את העבודה, עושים אותה היטב, כלל חומרי הגלם באיכות סופר גבוהה, השירות מוקפד, איכותי , חייכני, סובלני ומיוחד. אז חברים אם גם אתם רוצים להתפנק עם מוצרים סופר טעימים הכנסו לדף הבית והזמינו משלוח עד הבית. 

המלביה - טברנת מלבי משובחת! 
טלפון להזמנות:
035339343.
גדרה 28 פינת אלנבי 60, ת״א.
אבן גבירול 39, ת״א.
וושינגטון 15 (פלורנטין), ת״א.
עמיעד 11, רחבת שוק הפשפשים, יפו.
כצנלסון 65 גבעתיים.
ויצמן 125 (חצר השוק), כפ"ס.
סניף הפשפשים פתוח מ 7:00 בבוקר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה