יום שבת, 14 בנובמבר 2020

התכוננו להתמכרות הבאה עם Pahzanit Lvk

החולשה הגדולה שלי בחיים זה קינוחים וגם בגזרת הקינוחים יש את אלו העדיפים יותר. אחד הקינוחים הבולטים שאני הכי אוהבת ולא מוותרת לעולם אלו הן הפחזניות. לאחרונה נחשפתי ל- Pahzanit Lvk שאט אט שוברות את הרשת עם הפחזנית המושלמת במספר טעמים משובחים וייחודיים. 




את  Pahzanit Lvk משיקות שתי בנות זוג צעירות ומקסימות אשר סיימו את לימודי האדריכלות, אחת מהן המשיכה לעבוד באדריכלות ואילו השנייה החליטה לשנות כיוון ולהיות קונדיטורית. לאחר התמחות וצבירת ניסיון רב של מספר שנים החליטו השתיים לאחד כוחות וב- Pahzanit Lvk עושות הכל ביחד הכל מהכנת הפחזניות המושלמות, כלה במשלוחים, צילום, עיצוב וגרפיקה.



 
מדובר במארזי פחזניות של 6 או 12 יחידות (ישנה אופציה גם להזמין מארזי אירוח בהתאמה אישית). כאן מקבלים בצק רבוך מושלם, דקיק, יפיפיה ומיוחד מאוד אשר עוטף לתוכו ברכות מושלמת את הקרמים השונים בטעמים מושחתים וטעימים מאוד.  




המארזים מגיעים ארוזים בקופסא חגיגית ואלגנטית מאוד ובתוכם מספר טעמים (יש שישה טעמים מושלמים): 



פיסטוק- קרם פיסטוק עשיר עם שבבי פיסטוק מקורמל.
קרמל מלוח- פשוט קרם קרמל מלוח מדהים.





דיפלומט- קרם פטיסייר מועשר בקצפת.
פטל- קונפי פטל עטוף בקרם דיפלומט.





שוקולד- שלושה מרקמים של שוקולד קראנצי נימוח וקרמי.
רוסטיק- קרם קלאסי במתכון של סבתא.





חייבת לציין כי הבנות הללו פשוט אלופות ולא סתם הן הפכו לשם דבר, גם כיום הן עדיין חוקרות את המתכונים השונים וכל זאת על מנת להגיע לדיוק המושלם הן בטעם והן בנראות. כלל חומרי הגלם שהן משתמשות הינם מהמשובחים והאיכותיים שיש לשוק להציע. כל מארז ומארז נאפה ממש בסמוך ליציאתי ועל כן השלמות והטריות ניכרת בכל ביס וביס.

אז חברים אם גם אתם כמוני אוהבים פחזניות ויודעים להעריך מוצר טוב מהו, אתם חייבים כבר עכשיו להכנס ל-Pahzanit Lvk ו/או לפנות בפרטי לנייד 053-6362223 ולהזמין עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם , מילה שלי.





















תגובה 1: