יום חמישי, 12 בנובמבר 2020

טרי על הדלת- מאפים ופינוקים עד הבית

בימים אלו בהם כולנו אט אט חוזרים לשגרה- הן הילדים והן המבוגרים, צריכת הכריכים, המאפים והמשקאות החלה שוב להיות מנת חלקנו, אז מה יותר טוב מקבלת הפינוק עד הבית בהזמנה חד פעמית ו/או בהזמנה קבועה בימים מסויימים במשך השבוע?  הפעם אני רוצה לספר לכם על עדי קנדה- שיווק מוצרי מאפה איכותיים למסעדות ובתי קפה אשר בימים אלו מרחיב את שירותיו ומביא גם לנו הלקוחות הפרטיים את מגוון מוצרי המאפה עד הבית. 

מדובר למעשה במוצרי המאפה הכי טריים, מפנקים ובריאים, בין שלל המוצרים ניתן למצוא: לחמי מחמצת מעולים, פיתות רגילות ומקמח מלא, לחמניות, מבחר חלות, קורונפלקס בריאותי, חלב, שוקו, מיץ תפוזים מבית פרימור, מאפים, סופגניות , דונטס ועוד ועוד. 



את שלל המוצרים ניתן להזמין בטופס המצורף מידי יום עד השעה 21.00 וההזמנה תגיע לפתח ביתכם עד השעה שבע בבוקר, ארוזה היטב, מוגנת ועם סחורה סופר  טרייה.



אז אנחנו הזמנו מגוון רחב של לחמים, לחמניות, פיתות ומאפים פינוק לילדודס , כלל המוצרים הגיעו ארוזים היטב, וניחוח הלחם המשכר והטרי ניכר למרחוק. 












אני לא יודעת מה איתכם אבל מבחינתי שמגיעים אלי הביתה מוצרים טריים ישירות מהמאפייה מידי בוקר זה חלום, לא צריך לצאת למכולת השכונתית, לא צריך להתפשר על איכות המוצרים והכי חשוב שהכל במחירים סופר שווים ונוחים לכל כיס, חברים זה ממש במחיר הסופר כך שלקבל כזה שירות עד הבית במחירים כאלו זה תענוג גדול!!






אני כבר מתחרטת שלא עשיתי את ההזמנה ביום שישי ואז הייתי נהנית גם מחלות השבת אבל בטוחני שבהמשך אמשיך לעבוד עם עדי קנדה- שיווק מוצרי מאפה איכותיים ואמשיך להזמין עוד ועוד כי איכות ומחירים ללא תחרות זה שם המשחק כאן.

אז חברים אם גם אתם רוצים להתפנק ממאפים מפנקים, טריים ומגוונים הכנסו לטופס הזה או התקשרו ישירות למוקד ההזמנות והשירות 052-700-1002 והזמינו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.

תגובה 1: