יום שלישי, 3 בנובמבר 2020

אוהבים סושי? אתם חייבים להכיר את סושי סואשי

השבוע הלוחמת שלנו חזרה לאפטר קצר רגע לפני שיצאה לקורס ארוך, החלטנו להפתיע אותה בארוחת ערב עמוסת פינוקים שווים במיוחד בינהם סושי - אחד הטובים שדגמנו עד היום!! אז מה איתכם? אתם נמנים על אלו האוהבים סושי או שמא פחות מתחברים לזאנ'ר? אנחנו באופן אישי משפחה שמאוד מאוד אוהבת סושי ובנות המשפחה יכולות לאכול סושי בכל ארוחה ביום.  

אז כאמור בתחילה התלבטנו איך נפנק את הלוחמת שלנו בארוחה דשנה וטובה ומיד נפלה ההכרעה נזמין בעבורה מגש סושי מפנק וטעים. על סושי סואשי שמעתי ממספר חברות והחלטתי לנסות, תקשיבו!!! לא בכדי שמם הולך לפניהם, זה היה אחד המגשים המוצלחים שדגמנו בשנים האחרונות, הסושי היה סופר איכותי, האורז מבושל ודחוס בדיוק כמו שאנו אוהבים, שילובי הטעמים והמרקמים כל כך מיוחד וטעים , וואו  ישקו שפתיים.




סושי Soashi הוקם על ידי 2 חבר'ה צעירים ומקסימים- דור ושחר בעלי ניסיון רב במסעדות הסושי המובילות בישראל. בעקבות משבר הקורונה ולאחר שנות ניסיון רבות בתחום החליטו לצאת לדרך עצמאית. הם זיהו את הצורך שלנו "צרכני הסושי" לסושי איכותי שעשוי מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר לצד מקצועיות ברמה גבוהה במשלוחים עד הבית. כאן נקבל סושי סופר פרימיום וטעים במיוחד במחירים אטרקטיביים במיוחד. 




אז מעבר לטעמים הסופר מושלמים האיכות והיצירתיות הם שם דבר כאן. כל מגש הינו יצירת אומנות מדהימה. המגש עשוי שורות שורות של רולים צבעוניים, יצירתיים ויפיפייים. הטעמים, המרקמים, הניחוחות- כל אלו יצרו לונה פארק שלם של טעמים בחיך ובעין. הכל כל כך מדוייק ומיוחד.




מגש הסושי שלנו כלל: רולים באורז סלק, טוביקו טבעוני בצבע כחול (שמייצרים במיוחד עבורם),  יש שם שבבי קוקוס, נבטים, דג טונה, סלמון, טופו ועוד .





אז חברים אם גם אתם אוהבים סושי , מבינים איכות מהי אתם חייבים להזמין מהחבר'ה המקסימים הללו, לי אין כלל ספק כי זה הולך להיות סושי הבית שלנו , הם מדהימים!!





תפריט והזמנות תמצאו בווטסאפ: 053-3303462

כמו כן ניתן למצוא אותם באינסטגרם: Soashi



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה