יום רביעי, 4 בנובמבר 2020

רגעים קסומים עם זכרונות טובים


בואו נודה באמת! כולנו היינו רוצים ששנה זו תמחק מחיינו! הקורונה שיבשה את כולנו- בימים אלו אנו לא חוגגים יום הולדת ו/או יום נישואין כמו שצריך, הכל התגמד וקיבל אופי אחר אולם דבר אחד לא יקחו מאיתנו- את הרצון והאופציה להעניק מתנה עם טאצ' אישי, עם חשיבה מרובה, עם ירידה לפרטים הקטנים ועם המון כוונות טובות. 

אני והזוגי רגילים במרוצת השנים לחגוג כל סיבה למסיבה עם מתנות קטנות כגדולות, עם מחוות כאלו ואחרות ומחודש מרץ האחרון אין שום חגיגה משמעותית לכן כל פעם מחפשת את המתנה המיוחדת, את מה שיגרום לו להבין עד כמה אני אוהבת אותו.

את זכרונות טובים הכרתי דרך הגרלה שערכו בפייסבוק, ראיתי את בלוק העץ המהמם שהם מוכרים וידעתי שאת זה אני חייבת להעניק מתנה לזוגי. הוא כבר המון זמן מחפש לעצמו את הבוצר' המושלם ל"על האש" שאנו עושים באופן תדיר וזה בדיוק בשבילו! מדובר למעשה בבלוק עץ גדול, איכותי, מסיבי עם חריטה אישית- טוב, תקשיבו, מה שרואים באתר שלהם לא מתקרב אפילו למה שקיבלנו. התקבל בוצר' ענקי (30*40), מסיבי מאוד, עבה, מעץ סופר איכותי עם הקדשה אישית ומיוחדת. 







מאחר ואנו מאוד אוהבים לארח והחבר'ה אצלנו שותים המון בירה הענקתי עוד מתנה מדליקה ומיוחדת- מעמד הגשה לבירות, גם כאן עם מיתוג וחריטה אישית.







לזכרונות טובים יש עוד המון מוצרים מודפסים מעץ סופר איכותי במבחר עצום של אפשרויות: קרש חיתוך למסעדה מודפס או חרוט לוחות עץ מעוצבים לפי בחירת הלקוח כמו גלשן עשוי מעץ , או מעמד בצורת לב ועליו הקדשה בחריטה בתוספת תמונה צבעונית מודפסת באיכות גבוהה, תחתיות קפה מודפסות מעץ לבתי קפה מעמדים למפיות שולחן מעץ עם שם בית העסק והלוגו, מעמד לסכו"ם מעץ כולל חריטת לוגו ושם בית העסק,מעמדים מעץ לנייר ממו למשרדים , מעמד לשלטים בבית , מעמד מעץ לעפרונות ועטים עם הדפסת או חריטת הקדשה,תמונות מעץ כולל מעמד שולחני וגם עם אפשרות לתליה על הקיר ,מחזיקי מפתחות ממותגים מעץ לפרסום חברות ועסקים , שעונים מעץ עם תמונה,הדפסה וחריטה על כלי מטבח מעץ , הדפסת כפות עץ למטבח לפרסום ומיתוג חברה , מעמד לתבלינים מעץ ,לוגו חברה מעוצב מעץ.









אז חברים אם גם אתם רוצים לרכוש ולהעניק מתנה מיוחדת עם טאצ' אישי, הקדשה אישית והמון זכרונות מיוחדים צרו קשר עוד היום בנייד 050-9905333 ו/או בדף הפייסבוק של זכרונות טובים והזמינו מתנה ליקירכם, זכרו! מלבד המתנה המיוחדת , כאן השירות והמקצועיות בהחלט ישאירו לכם זכרונות טובים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה