יום שבת, 31 באוקטובר 2020

המתנה המושלמת לאוהבי המטבח

במשך שנים רבות הזוגי לא אהב את המטבח, שלא תטעו, לאכול הוא מאוד אהב אולם להכין זה היה מחוץ לטווח שלו. במרוצת השנים כאשר הילדים גדלו והתחילו לבקש פינוק כזה או אחר הוא מצא את עצמו כמי שאוהב את המטבח, אם זה התחיל בקיצוצים וחיתוכים אט אט התחיל להתפתח לסרוויסים של ממש. 

ממש לאחרונה חגגנו 28 זוגיות ובשל משבר הקורונה לא חגגנו כהרגלנו, עשינו ערב רומנטי בבית אך לא ממש כמו שאנו רגילים במרוצת השנים. מאז ועד היום חככתי בדעתי באיזו מתנה להפתיע אותו, הלוא אם לא חגיגות גדולות אז לפחות מתנה אישית עם טוויסט מעניין.

כאשר ראיתי חברה שרכשה בעבור בעלה סכין שם ממותגת ידעתי שזו המתנה המושלמת שאני יכולה להעניק לאהובי. לא איחר הרגע, נכנסתי לאתר, דפדפתי בין המגון הרחב והיפיפיה שיש להם להציע ובחרתי בעבורו את סכין השף עם חריטה אישית, מיותר לציין כי המשימה הייתה מאוד קשה מאחר ויש להם היצע רחב ומגוון המכיל אין ספור מוצרים שרציתי לרכוש (אם נודה באמת אחזור לכאן שוב ושוב כפי שאני כבר מכירה את עצמי).

name it on steel התחילו את דרכם כאשר חיפשו מתנה יצירתית ולא שיגרתית לאנשים שקרובים אליהם, השקיעו מחשבה רבה ואין ספור מאמצים אשר יצרו את המתנה המושלמת- סכין שף מקצועית עם חריטה אישית. אט אט התחילו להגיע התגובות החיוביות מה שדירבן את החבר'ה להמשיך במשימה ולהביא בעבורנו את המוצרים הטובים שיש בשוק. אם נודה באמת הלוא סכין שף תוכלו למצוא בכל חנות כלי בית  ו/או סופר המחזיקים מותגים כאלו ואחרים אולם יחד עם זאת כאן תמצאו את המוצרים הטובים שיש בשוק והשוס הוא החריטה האישית, כאן כל מתנה הופכת למשהו מיוחד במינו עם הנגיעה האישית שלנו. 

כל מגוון הסכינים של המותג מיוצרות ע"י החברות המובילות בעולם בתחום הסכינים וציוד למטבח, עומדות בדרישות התקן המחמירות של ה-NSF .להב הסכינים עשוי ממתכת מגרמניה בתרכובת 1.4116 עשויה מפחמן, כרום, ונדיום, מוליבדן ועוד. מבנה ארגונומי, ידית אחיזה Nonslip לשליטה וביצועים מקסימליים.הסכינים עמידים בפני חלודה, קורוזיה ושינוי צבע (אך עם זאת - יש לשטוף רק בצורה ידנית על מנת לשמור על עמידות המתכת).להב מחודד לשיפור ביצועים ונוחות, מותאם לעבודות חיתוך עדינות.עמידה בתקן HACCP- כל שלל המרכיבים הללו יוצרים את הסכין המושלמת!!!




אז איך זה עובד? ראשית נכנסים לחנות ובוחרים את הפריט אותו אתם רוצים לרכוש ולעצב. בחרתם? מעולה! הכנסו עכשיו ועצבו בעבור יקירכם את הסכין המושלמת, עם המלל המדוייק שאתם רוצים וסוג הכתב.

אני בחרתי בסכין שף קלאסית עם ידית קלאסית באורך 21 ס"מ של BEROX. סכין לשימוש רב תכליתי במטבח. מתאימה לחיתוך בשר, דגים, עופות, ירקות ומגוון חומרי גלם נוספים. בעלת להב רחב מפלדת אל-חלד שמעניקה עמידות וחדות לאורך זמן.




לסכינים הוספתי מארז עץ מהודר לסכיני 21 ס"מ שיקפיץ את המתנה לרמה אחרת. מידות: 33x10x10 (אגב, מארז העץ מיועד לעד 2 סכינים). מניחה שאני לא צריכה ממש להסביר לכם את רמת ההתלהבות של בעלי שיחיה, הוא כל כך התלהב מהסכין האיכותית, מהנגיעה האישית של ההקדשה, מהעובדה שכיום יש לו את הסכין הפרטית שלו- שף פשה או שמא שף משה. 

אז חברים יקרים, אם גם אתם רוצים לרכוש מתנה אישית מיוחדת במינה, כזו שלא רואים בכל בית, כזו שלא רואים בכל חנות זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאתר הבית ופנקו את יקירכם במתנה מושלמת. אגב, כיום באתר יש הנחה מיוחדת , עם קוד קופון NIOS10 תקבלו הנחה בגובה 10% מכלל העסקה (יש כפל הנחות).

תגובה 1: