יום ראשון, 18 באוקטובר 2020

פינוק עד הבית עם Adi Grinberg - bakery&more

"נפלאות הקורונה" - בחיי שכך אני קוראת לכל כך הרבה עסקים קטנים שנחשפתי אליהם בעקבות משבר הקורונה. אותם אנשים שבעקבות המשבר החליטו להגשים את חלומם, לקחו אותו צעד קדימה ופתחו עסק כזה או אחר. הפעם אני רוצה לספר לכם על עדי גרינברג הנפלאה אשר הוצאה לחל"ת ממקום עבודתה והחליטה לא לשקוד על השמרים אלא להכין עימם מטעמים. מאז ומעולם תמיד אפתה והכינה מטעמים לבני המשפחה וחברים ועכשיו יוצאת אלינו הקהל הרחב.



עדי מכינה מגוון רחב של עוגות מעוצבות, מארזים מתוקים גדולים וקטנים והכל בהתאמה אישית. כלל המאפים נעשים בבית בעבודת יד עם חומרי הגלם הטובים ביותר.




מי שמכיר אותי יודע שאני לרוב מכינה הכל בבית אך יחד עם זאת הסגר הזה שחררתי את המטבח והחלטתי להשקיע בעצמי ובלימודים האינטרנטיים ולכן חיפשתי את הטוב ביותר. אל עדי הגעתי דרך המלצות רבות שראיתי ברשת ואכן כך הדבר. עדי מכינה עוגות ועוגיות ברמה גבוהה מאוד, כפי שציינתי מחומרי הגלם הטובים שיש. לדוגמא עוגיות אפלחורס אני מאוד אוהבת ולכן רוכשת המון (משום מה יש לי מחסום וכלל לא מכינה כאלו) - העוגיות שלה התעלו על כולן. מעולם לא אכלתי עוגיות כאלו נימוחות וכאלו טעימות.


אז מה היה לנו?
מארז עם עוגת שמרים, עוגת תפוזים, עוגיות אלפחורס, עוגיות פרח ריבה ועוגיות שוקולד מושלגות- מלבד עוגת התפוזים הכל בחזקת חלבי אולם עדי גמישה מאוד ללקוחותיה ויכולה להכין מטעמים בחזקת פרווה ואף בחזקת טבעוני, היא תתאים לכל אחד ואחת מכם את המארז הייחודי והמתאים ביותר לעצמו.






אז חברים, אם גם אתם רוצים לפנק ו/או להתפנק הזמינו משלוח עוד היום מעדי, הכנסו לדף הפייסבוק שלה ו/או הזמינו טלפונית 054-5500231, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.




עדי עושה משלוחים באיזו השרון ו/או המרכז.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה