יום ראשון, 25 באוקטובר 2020

מתגעגעים לאוכל ארגנטינאי ? מצאתי עבורכם את הפתרון

בימים אלו בהם השמיים כמעט וסגורים באופן מלא אני מוצאת את עצמי מחפשת אחר הדבר הבא, אחרי הטעמים והניחוחות מהעולם. כן כזו אני, מנסה להוציא מהלימון לימונדה. הפעם אני רוצה לשתף אתכם בחוויה מיוחדת וטעימה במיוחד עם אוכל ארגנטינאי ביתי.

אנחנו מאוד אוהבים את המטבח הארגנטינאי ויצא לנו לסעוד במספר מסעדות מהזאנר הנ"ל, המאכל האהוב עלי בעיקר הינו האמפנדס המקורי והטעים במיוחד. לא אחת רכשתי את המוצר המוגמר ומודה, כמעט תמיד התאכזבתי , אני עדיין זוכרת את אותו טעם האמפנדס המקורי והאיכותי שאכלנו פעם במסעדה בחו"ל ודי מתגעגעת לטעם המקורי. 

בשיטוטי בפייסבוק מצאתי את אוכל ארגנטינאי ביתי אשר מציע תפריט לא רחב מידי אולם איכותי מאוד כזה שיזכיר לנו את אותם הטעמים המקוריים והמיוחדים. לא איחר הרגע והזמנתי משלוח של אמפנדס בקר ואמפנדס תירס מה שהתברר כמושלםםםם במיוחד- אלו הם אמפנדס ביתיים מרכיבים איכותיים הזהים לאלו שנעשים בארגנטינה.

נסטור מצקין תמיד חלם לעסוק באוכל, תמיד היה זה שמארח ומבשל לחבר'ה ולמשפחה, זוהי אהבתו מזה שנים רבות. בשל משבר הקורונה סיים את עבודתו כמנהל ייצור במפעל שנסגר והחליט להגשים את חלומו וחזונו והקים את אוכל ארגנטינאי ביתי. כאן נוכל למצוא אמפנדס בשלל טעמים כגון: אמפנדס בקר (בקר טחון, בצל, פלפל אדום, ביצה וזיתים), אמפנדס עוף, אמפנדס דגים (עם עשבי תיבול) פוגאסטה 4 גבינות, אמפנדס תירס (תירס, מוצרלה, בצל, מעט פלפל אדום). קנלוני בקר עם רוטב בשמל פרווה וטופ של רוטב עגבניות , קנלוני ירק וגבינות עם רוטב בשמל חלבי וטופ של רוטב עגבניות. ניוקי תפוח אדמה עם רוטב קטיפתי. כלל מוצרי הינם מחומרי הגלם הטובים ביותר , הכל נעשה בעבודת יד עם המון אהבה  ותשוקה.




אז כאמור כפי שציינתי מעלה אנו דגמנו את האמפנדס בשר ואמפנדס תירס. את האמפנדס בשר צירפנו לארוחה בשרית דשנה כמנת  פתיחה מה שהתברר כמנת להיט , פתיחה נפלאה לכל ארוחה - האמפנדס מכיל בקר טחון (גס), בצל, פלפל אדום, פרוסות זיתים, ביצים קשות ותיבול מדוייק ונפלא, ביס קטן מהעונג הזה יעיף אתכם גבוה ורחוק לאי שם בארגנטינה הנפלאה. הבצק דקיק, קריספי ומכיל בתוכו כמות גדולה מאוד של מילוי טעים במיוחד.






את האמפנדס תירס בחרנו להוסיף לארוחת הבוקר החלבית, גם כאן נחלנו הצלחה מרובה , כולם ככולם הן הילדים והן המבוגרים פשוט זללו בהנאה מרובה כל ביס וביס. האמפנדס כללו תירס (מחית וגרעינים), בצל, מעט פלפל אדום וגבינת מוצרלה בשפע.






את האמנפדס ניתן לרכוש במגשיות של 6 יחידות. לנו נותר להכניס לתנור, למרוח בביצה, לפזר שומשום, מספר דקות בתנור עד להזהבה ולהתענג על כל ביס וביס. חברים אם אתם כמונו מאוד אוהבים את המטבח הנ"ל ממליצה בחום להכנס לדף הפייסבוק שלהם ו/או להתקשר לנסטור מצקין בטלפון 050-721-2768 ולהזמין עוד היום- הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.  אין לי ספק כי נחזור להזמין בקרוב שוב מהמגוון הרחב ולהחשף לעוד ועוד טעמים וניחוחות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה