יום שני, 5 באוקטובר 2020

דובדבני- חקלאות ישראלית עד הבית

ימי הסגר שנכפו עלינו גורמים לי לחפש רעיונות למשלוחים עד הבית, אני ממעטת לצאת מהבית ומשתדלת אף לעשות את אותן הקניות הקבועות ברשת , כל זאת על מנת להחשף כמה שפחות לאנשים שבחוץ. 

שבוע שעבר ממש רגע לפני סוף השבוע גיליתי את דובדבני- חקלאות ישראלית עד הבית - אתר המכיל תוצרת חקלאית ישראלית המגיעה אלינו עד הבית- תוצרת טרייה, איכותית ובמחירים הוגנים. בקשר לזה אני חייבת רגע להתייחס, אני מוצאת לא אחת ברשת את אלו המרימים גבה בנוגע למחירים, כן, נכון, אלו לא מחירי הסופר, אולם יחד עם זאת גם התוצרת הינה תוצרת שלא תואמת את מה שתמצאו בסופר כך שמכירים את המשפט "הזול הוא יקר?" זה תקף גם כאן! כאן אומנם תשלמו מחיר מעט יותר גבוה אך יחד עם זאת תקבלו תמורה הרבה יותר גבוהה, עם סחורה סופר טעימה, איכותית ומיוחדת . 

אז מה זה דובדבני אתם שואלים? אלו הם מספר חבר'ה צעירים מגוש עציון  אשר לאחרונה התחילו במיזם קסום ומיוחד שלאט לאט מתפתח- כאן למעשה מרכזים ומלקטים מעשרות חקלאים ויצרנים קטנים ברחבי הארץ את התוצרת החקלאית שלהם ומפיצים ישירות אלינו! החקלאים מגיעים מהגולן, מהגליל, הערבה, הנגב, הבקעה, השפלה וההר! חקלאות ישראלית מעולה במלוא תפארתה! כאן למעשה נקבל תוצרת ישראלית טריה כזו, במחיר כזה, באיכות ישירה מהחקלאי, עם משלוח עד הבית !!המטרה של החבר'ה המקסימים הללו היא שהתוצרת החקלאית הישראלית תגיע אלינו עד הבית הכי טריה שיש, איכותית ובמחיר הוגן.



אז שנתחיל?  ראשית ולפני הכל חייבת לציין כי האתר סופר נוח, ידידותי וקל למשתמש, להבדיל מהרבה אתרים אחרים כאן אנחנו יודעים בדיוק מהו סכום המשלוח, לא עושים הזמנה של קילו ואז זה חורג לכאן או לכאן, כאן יודעים בדיוק מה משקל כל פריט ופריט ומה מחירו- נוח מאוד לדעתי. 

באתר ניתן למצוא מגוון רחב של תוצרת: פירות העונה, ירק גורמה, שקדים, אגוזים ופירות יבשים, תוצרת חקלאית , יינות, מבחר מארזים, קוסמטיקה טבעית ועוד. 











אחרי שעברתי על כל האתר הסופר מקסים , התמוגגתי מהתמונות שמעבירות מסר של טריות ואיכות גבוהה בחרתי את כל אותם הפירות והפריטים שאותם אנו ממש אוהבים וצורכים ביום יום, תקשיבו!! מה שכתבתי מעלה זה כל כך מדוייק!! הפירות היו כל כך טריים, כל כך רעננים שאין לי כלל ספק שיחזיקו זמן רב במקרר מבלי להתקלקל.














ביום שישי כאשר עשינו מגש פירות התענגנו על כל פרי ופרי, על הטעמים הנפלאים (אין מצב שתמצאו כאלו טעמים נפלאים בסופר) ועל האיכות:





אז אם גם אתם כמונו, אוהבים איכות, מעדיפים לקבל משלוח עד הבית הכנסו לאתר והזמינו עוד היום , הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי!

אין מינימום הזמנה! דמי משלוח- 25 ש"ח, ברכישה ב 230 ש"ח ומעלה- משלוח חינם.

ההזמנות פתוחות לימים רביעי חמישי (7-8.10) ויסגרו ביום שני בשעה 20:00- אל תפספסו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה