יום שלישי, 27 באוקטובר 2020

ספר חדש – "עד שהשמש תשקע"


ספר חדש – "עד שהשמש תשקע" מאת עטרה מריומהטרה ממריומה 




כל שנות ילדותי ונעורי קראו לי "תולעת ספרים", כל כך אהבתי לקרוא, הייתי מבלה בספריה העירונית מידי יומיים, לוקחת כל פעם שני ספרים וגומעת אותם בשקיקה וחוזר חלילה. במרוצת השנים עת הפכתי לאם הזמן הפנוי שלי הלך ודעך וכמעט לא יוצא לי לקרוא ספרים עד ש... עד שאני מקבלת המלצה ומבינה שזה הספר הנכון.

על הספר "עד שהשמש תשקע" קראתי כל כך הרבה המלצות ברשת ואף מחברה קרובה שציינה בפני כי היא כל כך אהבה את הספר שסיימה אותו ביומיים. ידעתי שאת זה אני חייבת לעצמי, גייסתי זמן פנוי (על חשבון שעות השינה שלי שיהיה ברור לכם) ויצאתי לדרך. תקשיבו! אחד הספרים המוצלחים שקראתי לאחרונה, ספר סוחף, מעניין ומרגש עד מאוד. פחד מהמחלה הנוראית (לוקמיה) לצד ריגוש והמון אופטימיות של הנערה גיבורת הספר.

הנערה ממשיכה בשגרת חייה , למרות המחלה, מחפשת תשובות ונאבקת על שמירת השפיות , בתוך הסיטואציה הקשה. כשהיא פוגשת את החבר של אחיה, עולמה מתחיל להתערער ושלל שאלות עולות במוחה הקודח , דבר המעורר בה חששות רבים, היות ועולמה מוטל בספק. אחיה הגדול הוא זה שיגן עליה כל העת והיא מצידה תמשיך לחיות עד שהשמש תשקע. 

הספר יצא לאור בהוצאת ניב, מחירו 77 ש וניתן להשיגו בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר www.nivbook.co.il 

את הספר המרגש כתבה עטרה מריומה בת ה-22 עברה תהליך חזרה בתשובה, לבד, בגיל 18ויחד עמו עברה תהליך בו ניסתה להבין מה הדבר הנכון בעבורה ,לאחר מכן הכול לווה בתהליך של התרחקות מהדת. 

הספר נכתב בהשראת חברה טובה שחלתה בסרטן והשתיים ניהלו ביניהן שיחות נפש רבות על אמונה באלוהים. רוב רובו של הספר נכתב בשפת הים לצד הסלעים. כעת שוקדת עטרה מריומה, על כתיבת ספרה השני .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה