יום שלישי, 20 באוקטובר 2020

עוגיות מושלמות עם ממרח שומשום וקוקוס- מפתיע וטעים במיוחד



טעם חדש ומפתיע בסדרת ממרחי השומשום המתוקים של אחוה 

חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי השומשום המתוקים: ממרח שומשום וקוקוס 


אנחנו אומנם חזרנו לשגרה כמעט מלאה אך הילדים עדיין "מבלים" את ימיהם בבית וכל היום מחפשים אחר נשנוש כזה או אחר,על כן אני מאוד משתדלת שימתינו בעבורם נשנושי ירקות, פירות ומתוקים "בריאים" קצת יותר. אמש כאשר הגיע משלוח מפנק מ"אחווה" מיד ידעתי שאכין בעבורם עוגיות מלאות בבריאות טובה. 

למותג "אחווה" סדרת ממרחי שומשום מצויינת שכוללת ארבעה ממרחים, בהם ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר, שזוכים להצלחה אדירה. הממרחים עשויים מטחינה מלאה, עשירים בסידן וברזל, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. כעת מצטרף לסדרה טעם חדש – ממרח שומשום וקוקוס. 


אז כאמור הכנתי עוגיות עם בצק פריך, ממרח שומשום וקוקוס, שערות חלבה, מעט קוקוס קלוי ויצאו עוגיות מושלמות, מזל שהשאירו קצת להיום ולא חיסלו הכל אתמול בערב.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי השומשום המתוקים מתוצרתה: ממרח שומשום וקוקוס. הממרח החדש מכיל 32% קוקוס ו-27% טחינה גולמית ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. הממרח ללא שומן דקלים או סויה, דל מאוד בנתרן, אינו מכיל צבעי מאכל ומתאים לטבעונים. ממרח שומשום וקוקוס טעים להפליא, בטעם עשיר ומרענן של קוקוס במתיקות מאוזנת, נפלא לשימוש למריחה על פרוסת לחם, בכריכים וכן לאפייה. 

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "כחלק מהעלייה במודעות לאורח חיים בריאה ותזונה נכונה, הבנו כי הצרכן מבקש לצרוך ממרחים בריאים יותר, על פני ממרחים עתירי סוכר, המכילים שמן דקלים וסויה. לפני מספר שנים השקנו סדרת ממרחים מתוקים מבוססי טחינה גולמית, כשבכל פעם הצטרף טעם חדש לסדרה. טעם הקוקוס החדש הוא ייחודי, זוהי הפעם הראשונה שנעשה שימוש בקוקוס בצורה של ממרח עם טחינה גולמית והטעם המעולה שלו פשוט מנצח". 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 שקלים לאריזת 400 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה