יום שבת, 31 באוקטובר 2020

המאפה של ד"ר מרק - הבריאות מתחילה בכריך היומי

מי שעוקב באדיקות אחרי הבלוג שלי יודע כי בשנים האחרונות עשיתי מהפך לא פשוט וכיום שומרת על אורח חיים בריא ומוקפד. משתדלת להמנע עד כמה שניתן מקמחים לבנים, מסוכרים, ממלחים ומנשנושים. כיום אוכלת נכון, עושה ספורט, שותה המון מים, מקפידה על צריכת רמת חלבונים ברמה גבוהה, לא בכדי השלתי 26 ק"ג ממשקל גופי.

כאחת שמאוד אוהבת לחם זו הייתה אחת המשימות הקשות שלי, שנים יכולתי להסתפק בכריך עם לחם איכותי, מרוח בממרח כזה או אחר ומבחינתי זו הייתה הארוחה העדיפה עלי בכל שעה ביממה, הבעיה הייתה בסוג הלחם יותר מאשר בסוג הממרח מה שגרם לקילוגרמים לעלות ולעלות.

אז כאמור בשל השינוי באורח החיים התחלתי לצרוך לחם כוסמין, לחם שיפון ולחמים מקמחים מלאים. לאחרונה הכרתי את מוצרי המאפה של ד"ר מרק מה שגרם לי להחשף למבחר מטורף של לחמים, לחמניות ופיתות מושלמים, טעימים ובריאים מאוד. כלל המוצרים הינם ללא חומרים משמרים, עם 100% קמחים מלאים, ללא תוספות סוכר.





אם נלך אחורנית הלוא לפני שנים לא רבות במדף הלחמים יכולנו להתקל בתכולה הקבועה: לחם שחור, לחם לבן, לחמניות ופיתות פשוטות. בשנים האחרונות ככל שרמת המודעות לאורח חיים בריא גדלה הצרכנים עשו אי אלו שינויים בצריכת המזון והתרחשה לה מהפכה בתחום צריכת הלחם. 

כאשר ד"ר מרק, רופא פנימי וקרדיולוג בהכשרתו, עלה ארצה לפני כשלושים שנה, גילה להפתעתו כי בישראל עדיין רוב האוכלוסיה צורכת לחם מקמח לבן המכיל שמנים, שומרים וסוכרים. הוא הרצה בפורומים השונים על חשיבות תזונה נכונה וייעץ לאנשים על שינויים שעליהם לערוך בהרגלי הארוחות שלהם, בין היתר, הורה להם לאכול לחמים מקמחים מלאים בלבד. באותם הימים רבים פנו אליו ושאלו היכן ניתן להשיג לחם מהסוגים שעליהם הוא ממליץ- לחם מחמצת ללא שמרים ועשיר בסיבים תזונתיים. זה היה הטריגר לד"ר מרק לפתיחת מאפייה קטנה בביתו כאשר הלחמים נמכרו לשכנים ולמכרים הקרובים. ממאפייה ביתית המייצרת כמה עשרות לחמים ביום , היא הפכה למאפייה גדולה בבית שמש וכיום היא משווקת מידי יום לחמים, לחמניות , פיתות וחלות בכל רחבי הארץ.

מאפי הבריאות מחולקים לשלוש קטגוריות עיקריות: מחמצת, אורגני ו"קל", כאשר המקצועיות והאכפתיות שאפיינו את המוצרים בעבר, מלווים אותם עד היום ומבוקשים בקרב שוחרי הבריאות. עם שלל המוצרים כל ארוחה הינה חוויה בריאותית מפנקת וטעימה.




במגוון המוצרים ניתן למצוא:

סדרת לחמי המחמצת כוללת:
לחם מחמצת חיטה מלאה, לחם מחמצת שיפון, לחם מחמצת כוסמין , לחם מחמצת דגנים מלאים, לחם שיפון דל נתרן, לחם מחמצת כפרי, לחם קייבסקי, לחם בלרוסקי, לחם קייבסקי חם, לחם בלרוסקי חם.





סדרת הלחמים הקלים כוללת:
לחם כוסמין קל, לחם קל כוסמין מלא, לחם קל קמח מלא, לחם קל כוסמין במתיקות מעודנת, לחם קל שיפון, לחמניות כוסמין,   לחמניות קמח מלא, לחמניות כוסמין במתיקות מעודכנת, פיתות קלות כוסמין, פיתות קלות קמח מלא.








סדרת הלחמים האורגניים כוללת:
לחם אורגני דגנים מלאים, לחם אורגני כוסמין, לחם אורגני שיפון.

סדרת הלחמים המלאים כוללת:
לחם קמח מלא, לחם שיפון מלא.

כמו כן ניתן למצוא חלה מקמח כוסמין.

עם שלל הלחמים המעולים של ד“ר מרק אין לי ספק שכל אחד ואחת ימצאו את מבוקשם.

את לחמי הבריאות של ד"ר מרק תוכלו לרכוש במעל 700 נקודות מכירה שונות בכל רשתות השיווק ביניהם: "יוחחנוף", "ויקטורי", "שופרסל", "ניצת הדובדבן", "טבע קסטל", "רמי לוי", "אושר עד" ואחרים.



לפרטים היכנסו לדף הפייסבוק - המאפה של ד"ר מרק .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה