יום שבת, 3 באוקטובר 2020

מחדשים ומתחדשים עם מוצרי Bettonash'e

אז מה אתם עושים בימים אלו? לא אחת אני נתקלת בתלונות של חברותי ובנות משפחתי אשר מתלוננות על שעמום בימים אלו והאמת  חייבת לציין כי אני ממש לא! אני מנצלת את ימי הסגר להמון דברים שלא מגיעה אליהם ביום יום- לקחתי מספר קורסים ברשת, מנקה וממרקת את הבית, יושבת עם ילדי בשיעורי הזום, מלמדת, מבשלת ויוצרת במטבח ובין כל אלו גם מוצאת לעצמי זמן לעיצוב הבית מחדש. 



כאשר חיפשתי רעיונות חדשים נחשפתי לליבנט המקסימה אשר מייצרת את מוצרי Bettonash'e- מוצרי בטון בעבודת יד ובנימה אישית, על פי צורכי הלקוח/ה, הצצתי בדף הפייסבוק של האתר וכאחת שמאוד אוהבת קקטוסים העבודות המדהימות שלה מאוד קרצו לי, נכנסתי לחנות ובחרתי 2 עציצים מקסימים ומיוחדים עם נימה של בית ואהבה.


 

העציצים שהגיעו אלי הינם באיכות גבוהה עם תשומת לב לפרטים הקטנים, מעוצבים יפיפיה ומאוד מושכים את העין, שימו לב כמה זה מיוחד והשתלב נפלא על המזנון בסלון המשפחתי:




בימי השגרה ליבנט מעבירה גם סדנאות בטון שונות המתעדכנות מפעם לפעם.

קבלו הצצה למוצרים נוספים שניתן למצוא באתר, כמובן שישנה אפשרות להזמנה אישית עם בחירת שילוב הצבעים המתאימים והרצויים לכל אחת ואחד:







אני הוקסמתי ואתם?

צרו קשר עם ליבנט בטלפון: 054-632-9290 או הכנסו לדף הפייסבוק של המותג, הזמינו, התחדשו והתפנקו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה