יום שלישי, 27 באוקטובר 2020

מלכת הג'לי או מלכת המטבח? עוגיות מושלמות בהכנה מהירה

את ליאת או שמא מלכת הג'לי אני מכירה כבר המון זמן- קראתי עליה כל כך הרבה, ראיתי כל כך הרבה פרסומים שלה וכל הזמן אני אומרת לעצמי שאני חייבת ללמוד ממנה דבר או שניים, יש בדף הבית שלה המון מתכונים, המון רעיונות לעוגות כאלו ואחרות ואף לקינוחים שווים, אין ספק שמי שאוהב את המטבח כמוני חייב להכיר אותה ולהתמקצע בשלל הרעיונות הסופר מדהימים שלה. בימי הסגר עת הייתי בחל"ת ונותר בידי אין ספור של זמן פנוי החלטתי שזה הזמן להתחיל ללמוד, אז פתחתי את העמוד שלה והוקסמתי מהרעיונות, מהצבעים, מהשפע ומהמגוון.

כמו הרבה מאוד דברים שקוראים לנו כך קרה גם לליאת, אל עולם הג'לי הגיעה די במקרה , בזמן שתכננה להכין בר קינוחים לשבת החתן של בר המצווה של בנה. היא השקיעה ושקעה בהתלהבות ורצון ללמוד וליצור עוד ועוד קינוחים מרשימים (וכמובן טעימים) וכך לראשונה בחייה הכינה את עוגת הג'לי הראשונה שלה (אגב, היא לא הייתה כל כך טעימה אך מהממת ומיוחדת במינה). בה בעת החליטה כי היא רוצה להפוך את הקינוח הסופר מושלם ויפיפה הזה למעדן אמיתי והתגובות היו די סקפטיות מה שאגב איתגר אותה עוד יותר. 

האירוע כאמור הוליד בה רצון ותשוקה להמשיך ליצור בג'לי , לפתח טעמים איכותיים ובעיקר לצרף לתחביב המושלם שלה עוד ועוד אנשים. התחביב הפך לעיסוק של ממש והוביל אותה כבר בשנת 2017 לאליפות אירופה לעיצוב עוגות ראווה אליה נשלחה מטעם איגוד השפים הישראלי, מיותר לציין את גודל ההפתעה וההתרגשות כאשר זכתה במקום הראשון והביאה ארצה גביע ומדליית זהב.



מאז ועד היום שמה לעצמה כמטרה את עיצוב העוגות בג'לי. הניסיון לימד אותה כי ככל שהחומרים איכותיים יותר כך המתכונים והביצוע פשוטים יותר ועם החומרים הנכונים כל אחד ואחת מאיתנו יכול ליצור עוגיות מיוחדות ומרשימות לכל אירוע, מסיבה או סתם חגיגה. התחילה לעלות סרטוני הדרכה והדגמה לרשת, צילמה הדרכות לערוץ האוכל, נבחרה למובילת דעת קהל של וואלה ועוד ועוד.

חיש מהר העסק התגלגל, התפתח והתעצם וכיום הינה מעצמה ענקית , היא מעבירה סדנאות (הבטחתי לעצמי שברגע שהקורונה עוזבת אותנו אני נרשמת לסדנא, חייבת ללמוד אין עושים את היצירה המושלמת הזו), מפעילה חנות אונליין עם מבחר רחב של: תערובות לעוגיות, תערובות לעוגות, דפים אכילים , מיתוג, תבניות וכלים, סוכריות, אבקות צבע, ממרחים ומליות, אבקות מוס, תמציות טעם ועוד ועוד.

לאחר שראיתי כל כך הרבה המלצות ברשת החלטתי להצטייד בתערובות להכנת עוגיות- זריזה, קלה, נוחה וכיפית , פעילות שמתאימה גם לעשייה עם הילדודס, מהמגוון בחרנו את: עוגיות אמסטרדם, עוגיות שוקולד ציפס ועוגיות גרנולה.






התערובות מוכנות לעבודה זריזה ונוחה, יש צורך להוסיף רק 140 גרם חמאה ו/או מרגרינה, ביצה ולערבב. ליצור כדורים, להניח בתבנית ולאפות בין 12-15 דקות. מינימום עבודה , מקסימום תוצאה. הילדים וגם המבוגרים פשוט עפו על העוגיות הטעימות ואני השווצתי שזו אני הכנתי.









באתר של מלכת הג'לי ניתן כאמור לרכוש המון מוצרים (משלוחים בחינם בקנייה מעל 299 שקלים) וכמו כן ישנם המון מתכונים שווים , סדנאות קלילות ורעיונות מדהימים ליצירת מטעמים נפלאים, ממליצה בחום להכנס, להזמין, להתפנק ולהפתיע את יקירכם עם הפתעות קולינריות מיוחדות במינן. אתם עוד פה? הכנסו ותהנו- הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה