יום רביעי, 7 באוקטובר 2020

טוסט פריך מלחם פשתן - שטעים עם הכל!


כבר מספר שנים שאני משתדלת לא לצרוך קמח לבן, מעדיפה לחם פשתן, לחם כוסמין,לחם מחמצת ועוד. הפעם בוחרת לשתף אתכם באחד הלחמים שאני מאוד מאוד אוהבת- לחם פשתן של חברת "ביכורים מזון ומאפה".

בימים אלה בהם כולנו ספונים בבתים וכל היום מחפשים מה לנשנש המותג מציע לנו להכין בבית טוסטים מתובלים ופריכים עם לחם פשתן העשיר באומגה 3, סיבים תזונתיים ודלים מאוד בפחמימות, חלבונים ועוד הרבה דברים טובים. הלחם הזה מושלם עם הכל- ככריך עם גבינות, כטוסט, לצד ארוחה קרה או חמה.



לחם הפשתן מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחם עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, והוא מכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הלחם לא מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים והרכבו תורם לתחושת שובע. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית. 




מתכון לטוסטים מלחם פשתן, מתובלים בשמן זית, פפריקה, אורגנו ומלח גס 

מצרכים: 
כיכר לחם פשתן של "ביכורים" 
שמן זית כתית איכותי (בבקבוק תרסיס ייעודי, או בקערית עם מברשת למריחה) 
מלח אטלנטי גס 
פפריקה מתוקה 
אורגנו מיובש 

אופן ההכנה: 
לרפד תבנית תנור בנייר אפייה, ולסדר בה את הפרוסות 
לרסס (או למרוח) את הפרוסות בשמן זית, ולפזר מעל את התבלינים. להפוך ולחזור על הפעולה גם בצד השני 
להכניס לתנור ולאפות כ-45 דקות בחום של 150 מעלות 
לבדוק: אם מרבית הטוסט כבר התקשה, לכבות את התנור ולהשאיר בו את הפרוסות עוד כ-10 דקות 
להוציא, לצנן ולשמור בקופסה אטומה 

הגשה: 
להגיש עם מבחר גבינות – רכות וקשות, עגבניות, חומוס, טחינה, סלט חצילים, חצילים מטוגנים, בטטות צלויות, מטבוחה, סלט גזר, זיתים, מלפפון חמוץ, פלפל שיפקה, פיטריות, טונה, סלמון מעושן, בשקים קרים, נקניקים, פסטרמות ועוד. 



להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ודרך אתר החברה (ולקבל משלוח הביתה): https://www.bikurim.co.il/

*** 

הלחמים של "ביכורי פשתן" מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה