יום שלישי, 6 באוקטובר 2020

הקיבוצניק פירות וירקות - תוצרת חקלאית איכותית עד הבית

אצלינו אוכלים המון פירות וירקות, לפחות מחצית מהסל השבועי שלנו. תמיד אבל תמיד תמצאו אצלי במקרר קופסת ירקות חתוכים וקופסת פירות חתוכים. לא אחת אני שומעת חברות שמתלוננות על כך שהילדים שלהן לא אוכלים פירות וירקות, חברים זו עבודה מהרגע שהם קטנים ונחשפים לטעמים, בכל הזדמנות שהייתה לי נתתי להם לנשנש פירות וירקות וכיום הם מאוד אוהבים ומשלבים אותם בשגרה ובתפריט היומיומי שלהם. האמת הצריכה שלנו עוד גברה מאז שאני שומרת על אורח חיים בריא ואוכלת המון ירקות.

את הקיבוצניק לא הכרתי וקיבלתי המלצה מחברה שיודעת עד כמה אני אוהבת ומעריכה איכות , מדובר למעשה בחנות בוטיק של מיטב מתוצרת הארץ לממכר ירקות, פירות, גבינות, מטבלים ועוד. תקשיבו רק מדפדוף באתר כבר התאהבתי בהם ומודה, מחכה ליום שהסגר ייגמר על מנת להגיע לחנות- לגעת, לחוש, לטעום ולהחשף לעוד ועוד מהטוב הזה.

הקיבוצניק הוא למעשה שון המושבניק שנולד וגדל במושב גיאה בדרום הארץ, כל חייו הוא גדל באותם שטחים חקלאיים במושב בו גדל, עבד את האדמה, גידל, הצמיח וקטף את השדות מיום היוולדו ועד עצם היום הזה. את אותו הלהט והתשוקה הוא עדיין חש וכאשר משוחחים עימו נדבקים גם. במרוצת השנים עבד כטבח ושף במסעדות רבות וטובות וגם שם ידע להעריך ולהתייחס בכבוד לפרודוקטים האיכותיים מן הטבע ושוב תמיד בחר את הטוב ביותר. לצידו עומדת אורלי המדהימה אשר מנהלת ביד רמה את שיווק המותג ושירות הלקוחות ברמה גבוהה מאוד תוך ירידה לפרטים הקטנים ושימת לב לכל לקוח ומוצר,לא סתם התאהבתי בה  כבר משיחתנו הראשונה.

בצל משבר הקורונה הראשון החליטו הזוג להקים את העסק הקסום והמיוחד שלהם וזאת לאחר ששמעו את זעקותיהם של חבריהם החקלאים אשר נתקלו באתגר לא קל המאיים להרוס את הענף. הרימו את הכפפה וריכזו למקום אחד את כלל התוצרת החקלאית הטריה והמדהימה ישירות מן השדה עד אלינו הלקוחות. הם חורשים את כבישי ארצנו על מנת להביא את התוצרת הטובה והאיכותית ביותר ומייצרים שיתופי פעולה עם עסקים קטנים וקסומים שמתבלים את התוצרת בקדם מיוחד של עשייה, חדווה, חיוך ואהבה. בין שלל העסקים ניתן למצוא את גבינות באשר מירושלים, את ממרחי ומטבלי הבאר מראש פינה, את היינות של קדמא אדום, את הדבש של אלעד ועוד ועוד- איכות זה כאן!!!

שיטוט קצר באתר ופשוט הוקסמתי, יש להם תוצרת שלא תמצאו בכל מקום, יש מבחר פירות אקזוטיים, מבחר ירקות מיוחדים ושונים מכל מה שתמצאו בכל מקום אחר, לאוהבי הקולינריה ולאלו המעריכים איכות זו החנות, בשיטוטי באתר הרגשתי כאילו והגעתי לחנות ממתקים, וואו, הצבעים, המבחר, האיכות - שלמות זה כאן!





אז מה היה לנו?

ראשית בגזרת הפירות היה מגש פירות סופר איכותי, טרי ומיוחד - מכירים קיווי צהוב לדוגמא? אני באופן אישי לא הכרתי ותקשיבו זה טעים!!! עוד טעמנו: חמוציות קטיף טרי, שזיף צהוב, שיזף סיני, אפרסק לבן, אוכמניות, בייבי גוייאבה, ענבים, רימון, מנגו טומי (מושלםםםםםםםםם), קנה סוכר מוכן לאכילה (זוכרים מהילדות?), פינגר ליים אקזוטי (אימל'ה מה זה השלמות הזו?), ימבולנה ועוד, תקשיבו, חלק גדול מן המוצרים שהגיעו אנחנו לא מכירים, נחשפנו אליהם לראשונה וכל כך שמחתי, מדהים. מעבר לטעמים (שלא תמצאו בפירות שבסופר- בהבטחה אישית) ולחווית החשיפה חייבת לציין את הטריות הסופר מושלמת- הכל היה כל כך מדהים ומיוחד:











רגע לפני שאמשיך חייבת לשתף בפרי שלא הכרתי והוא פשוט מדהים (הוספתי אותו לשייק היומי שלי והוא פצצה) זה למעשה פרי אקזוטי בשם ימבולנה-מלא בדברים טובים- מעולה לטיפול בסכרת, יש לו טעם של דובדבן, שזיף- מתקתק ומיוחד (אני באופן אישי חתכתי והקפאתי)- וואו איזה כיף להחשף לכאלו דברים מושלמים:


בגזרת הירקות נחשפתי גם למוצרים שלא הכרתי והסתקרנתי מאוד, ביניהם: חציל סיני, חציל לבן, פלפל שושקה אדום, בטטות, תפוחי אדמה סגול, דלעת ערמונים , כרובית פיורטי, אנדיב אדום ועוד - וואו תקשיבו בימים הקרובים אעלה לכם מספר מתכונים שאני מכינה מן המוצרים ואתם פשוט תוקסמו כי מדובר במוצרים מיוחדים בטיבם, צבעם וטעמם:








את "הבאר" אני מכירה ואוהבת מאוד את המוצרים שלהם, גם כאן קיבלתי מבחר רחב של מתבלים מושלמים שכלל: חריף אש, טפנד קלמטה, לימון כבוש ופלפלים, רוטב ברביקיו ציפוטלה ,קונפיטורה מנגו , ליקר שזיפים מדהים- תקשיבו! מילה שלי (האמת פעם העלתי עליהם כתבה) אני ממליצה על המוצרים שלהם בחום, כולם ככולם טעימים בצורה יוצאת דופן מכל מה שאתם מכירים:




הדבש של אלעד- 100% אורגני טהור ודובדבן שיכר של קדמא (החזיר אותי לשנות ילדותי, עת סבי ז"ל היה מכין בבית את הדובדבן שיכר הזה, הטעם זרק אותי שלושה עשורים אחורנית):



ו... מבחר הגבינות המושלם של באשר ממחנה יהודה ביניהם: מנצגו כמהין, רוסלו פסטו ירוק, רוקפור צעירה, חמאת כמהין ועוד, הגבינות מושלמות ,סופר איכותיות וטעימות בצורה יוצאת דופן, בחיי, הוצאתי את המגש גבינות, פתחנו בקבוק יין וערכנו ערב רומנטי שלי ושלו:





אז אם גם אתם חברים מעוניינים במשלוח של תוצרת מקומית, איכותית, שונה וטעימה במיוחד, הכנסו עוד היום לאתר , הזמינו והתפנקו, משלוחים בראשון לציון ללא עלות , מינימום הזמנה 200 שקלים או לחילופין הגיעו לחנות השוכנת ברחוב החלמונית 20 ראשון לציון- הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! 

כפי שציינתי מעלה בימים הקרובים אעלה לכם את המתכונים המדהימים שאני מכינה לכם עם המוצרים המובחרים הללו, יש למה לצפות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה