יום שלישי, 13 באוקטובר 2020

אוהבים פינוקים? אתם חייבים להכיר את Doly - מגשי אירוח אקזוטיים

אני מניחה  שרובכם יודעים כי ישנו עוצר בצבא על הלוחמים, הם נשארים בבסיסים בשל נגיף הקורונה. ביתי הלוחמת חזרה לחופשה קצרה ביום חמישי האחרון והחלטתי שזה הזמן למירב הפינוקים בעבורה (בכל זאת נמצאת בבסיס כל כך הרבה זמן). כמובן הכנתי לה את כל המטעמים שביקשה, את כל מה שהיא מאוד אוהבת ועוד. כאשר חיפשתי עוד רעיונות לפינוקים בחרתי את Doly - מגשי אירוח אקזוטיים - מגשי פירות בוטיק אקסלוסיביים טריים ואיכותיים במחירים סבירים.

בהצצה חטופה בדף הפייסבוק שלהם מצאתי מגשי אירוח מעוררי תאבון, כולם מלאי צבעים נפלאים, מבחר רחב של פירות ועיצוב נפלא. שיחה קצרה עם צוות הבית שכלל: תיאום ציפיות, בירור רגישויות (אגב, סופר חשוב) , הקצבת תקציב ועוד וכעבור מספר שעות המגש עמוס טעמים, צבעים וניחוחות הגיע עד פתח ביתנו. 



עוד לפני שאעלה את התמונות ונמשיך חייבת לציין כי כל הפירות היו רעננים, טריים מאוד וסופר  טעימים. אגב, את כל התוצרת הם רוכשים מחקלאים מקומיים (כחול לבן זה חשוב בימים אלו כידוע).




המארז כלל : אננס, תפוח ירוק, תפוח אדום, אגס, פיטאיה, פפאיה, אשכולית, רימונים, מנגו, נקטרינה, אפרסק,שזיף,  אוכמניות, סברס, קיווי, ענב לבן, ענב שחור,קרמבולה וסוכריות טיקטוק.







משלוחים לרוב חלקי הארץ, ובאזור השרון נתניה והסביבה בלבד המשלוחים ללא עלות. קיים מגוון רחב של מגשים בכל משקל/ גודל / תמהיל של פירות, שנחתכים רגע לפני ההגעה אליכם .

בשל העובדה כי קיים מגוון רחב של פירות אין לי כלל ספק כי כאן כל אחד ימצא את מבוקשו, כל אחד ימצא את הפירות שהוא מאוד מאוד אוהב (אגב, אם יש משהו שאתם לא מתחברים תגידי לצוות הסופר מקצועי, אדיב ושרירותי).






אין לי ספק כי נחזור להזמין עוד ועוד מ-Doly - מגשי אירוח אקזוטיים כי האיכות, הטריות והטעמים נפלאים. אז אם גם אתם רוצים לפנק ו/או להתפנק עם מגש פירות סופר מיוחד, התקשרו עוד היום לצוות המקום והזמינו משלוח: 050-9501111.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה