יום חמישי, 29 באוקטובר 2020

סדרה חדשה של אבקת חלבון מי גבינה PURE WHEY HD מושקת באריזות אישיות


סדרה חדשה של אבקת חלבון מי גבינה PURE WHEY HD מושקת באריזות אישיות, היגייניות ונוחות לשימוש 




בשנים האחרונות אני שומרת על אורח חיים בריא ובמשך שנתיים הקפדתי ברמה יומיומית על שתיית משקה חלבון. לצערי מאז פרוץ הקורונה הפחתתי בהרגל זה אך בימים אלו חוזרת במלוא המרץ.

אמש כאשר הגיע משלוח חגיגי עם סדרה חדשה של אבקת חלבון ידעתי שזה המסר בעבורי.הסדרה מגוונת ומציעה 6 טעמים נהדרים : ננה, קפה, שוקולד, עוגיות, וניל וטעם חדש - שוקולד-אגוזים . אין לי ספק כי כל אחד ימצא כאן את מבוקשו. אז קדימה חברים נגמרו התירוצים, חוזרים לשיגרה!!

חברתPowertech Nutrition , המתמחה בתוספי תזונה לספורטאים, משיקה סדרה חדשה של אבקת חלבון מי גבינה PURE WHEY HD באריזות אישיות, היגייניות ונוחות לשימוש. כל אריזה שוקלת 33 גרם ומכילה כ-25 גרם חלבון. המוצר אינו מכיל סוכר או אספרטיים (מכיל סוכרלוז) והוא נמס מייד: צריך רק להוסיף 250 מ"ל של נוזל (מים, חלב ועוד). 


גם בתקופת משבר הקורונה מקפידים ספורטאים ומתאמנים להמשיך בשגרת האימונים. אליהם הצטרפו רבים שלפני כן לא ממש הקפידו על כושר, וכעת הם מוצאים בו דרך איכותית "לשחרר אנרגיות" ובה בעת, לתרום לבריאותם הגופנית והנפשית. אלה וגם אלה דואגים לצרוך חלבון בכמות גבוהה, כדי לספק לגוף את צורכיו. 

בשוק קיימות אבקות שונות וכמעט כולן נמכרות במיכלים גדולים, כשכל מיכל בטעם בודד. האריזה האישית לעומת זאת מוצעת במגוון טעמים, היא מדויקת במינון, היגיינית ושומרת על הטריות והאיכות של האבקה – משום שאין צורך לפתוח בכל פעם את המיכל הגדול, ולקחת אבקה עם כוסית מדידה. 

את האריזות האישיות ניתן להשיג במארזים של 20 או 60 אריזות אישיות בטעם אחד, או במארז של 60 אריזות המכיל 3 טעמים. יש לשמור במקום קריר ויבש. 

כשר חלבי בהשגחת הרבנות האזורית ערבה תיכונה ובד"צ חוג חתם סופר. 

מחיר: מארז עם 20 אריזות אישיות - 109 ש"ח; מארז עם 60 אריזות אישיות – 268 ש"ח. 

להשיג ברשתותBe , סופר פארם, רמי לוי, טבע קסטל, בחנויות טבע ובבתי מרקחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה