יום חמישי, 22 באוקטובר 2020

"צמחי אוויר" - חקלאות כחול לבן במושב בני ציון

ימי הסגר הותירו לי הרבה זמן לעיצוב מחדש של הבית, לחיפוש אחר הפריטים הקטנים שיעשו את ההבדל הגדול, בשיטוט באחת מקבוצות העיצוב ברשת מצאתי את צמחי אוויר אשר מציעים את הדרך הקלה, הנוחה ומהירה לרכישת צמחי אוויר אונליין. מטרתם העיקרית הינה להכיר ולחשוף אותנו הצרכנים לעולם צמחי האוויר. 

אז מה זה צמחי אוויר אתם בוודאי שואלים את עצמכם. צמחי אוויר נוסדה בשנת 1998 בביירון ביי, אוסטרליה, על ידי ארי וקרן שטיין. בפברואר 2012 עלתה משפחת שטיין ארצה וכעת "צמחי אוויר" פתוחה גם לקהל הישראלי. מוצרי המותג מיוחדים ויוניקיים ומתאימים לקהל שאוהב חידושים, אופנה וסטייל - אלו שאוהבים לחשוב מחוץ לקופסה- אין לי ספק כי זהו מוצר שלא נמצא בכל בית ובית (מודה, זה מה שאני מאוד אוהבת).



כאן ניתן לקבל שילוב של צמחים המשולבים עם אבנים ומינרלים מיוחדים, פריטי נוי ומוצרים טבעיים . בזכות אלו ניתן לקבל מבחר עיצובים מדהימים ויחודיים. המיוחד בצמחי אוויר הוא שהם אינם זקוקים לאדמה וקל מאד לטפל בהם (כן, גם לאלו כמוני שהורסים כל צמח קטן כגדול).המוצרים בהחלט מתאימים גם לאנשים עסוקים שקשה להם לתחזק צמחייה באופן קבוע ובכל זאת היו רוצים להנות מצמח חי בסביבתם הקרובה.



המותג הרכיב בעבורנו הצרכנים מס' מארזי מתנה מושלמים, קיטים של "עשה זאת בעצמך" סופר מיוחדים ומגוון ענק של צמחים. החל מהקופסה עצמה, לאבני הקריסטל ועד לכלי הזכוכית - כל קיט מכיל את כל מה שצריך כדי לבנות לעצמנו את המוצר המושלם. בעזרת החומרים שלהם והטאץ' האישי שלנו- נוכל ליצור יחד פריטים ייחודים ומלאים בסטייל. אגב, את המוצרים ניתן לתלות ו/או להניח בפינת החמד שבחברתם.



עוד במגוון המוצרים הרחב ניתן למצוא:









אז חברים אם גם אתם מחפשים פריט נוי מיוחד וססגוני לבית הכנסו עוד היום לאתר ו/או לדף הפייסבוק של המותג , עשו סיבוב בחנות והזמינו לכם את הפריט/ים האהובים עליכם.

ושלא תגידו שאני לא דואגת לכם- גם הפעם דאגתי לכם לקוד הנחה 10% הנחה למזמינים באתר!קוד קופון- הנחהבכיף ותקבלו משלוח עד הבית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה