יום ראשון, 11 באוקטובר 2020

בשעה טובה מגירת התבלינים שלי מסודרת

בואו נדבר על נושא חשוב מאוד! מגירת התבלינים שלנו. מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת לבשל ומבלה שעות רבות במטבח, לא אחת תהיתי ביני לבין עצמי שאני חייבת אבל חייבת לסדר כבר את המגירה בדיוק כמו שאני אוהבת כחיילים. אני רוכשת תבלינים באופן קבוע בחנות תבלינים ותמיד חוזרת עם שקית עמוסת כל טוב שלא אחת מוצאת את עצמה פשוט במקפיא כך כפי שהיא. 

בימים אלו בהם אני נמצאת בבית בחל"ת הבית מקבל תפנית חדשה, כל פינה ופינה מקבלת את תשומת הלב שלה וכך גם המטבח. בבוקרו של יום אחד לפני כשבועיים מצאתי את עצמי מוציאה את כל ארונות המטבח והתחלתי לסדרם מחדש. ואז זה קרה... פתחתי את מגירת התבלינים וחשכו עיני. אני שכל כך מסודרת ונקייה לא הצלחתי לסדר את מגירת התבלינים כמו חיילים כפי שאני אוהבת? לא ייתכן הדבר. אז התחלתי לשוטט ברשת והגעתי לדף הפייסבוק "בשעה טובה" שם מצאתי צנצנות הורסות לתבלינים ומיד נכנסתי להזמין.

כאן ניתן לבחור את הכיתוב לכל אחת ואחת מן הצנצנות, 12 צנצנות במאה שקלים בלבד! (מצטערת שלא הזמנתי סט כפול, אך זה יקרה בקרוב). הצנצנות מגיעות ארוזות באריזת מתנה כך שניתן להעניק מתנה לחברים/משפחה או לעצמכם. הצנצנות מאוד איכותיות, גדולות וכיפיות לשימוש.



יש מבחר רחב של עיצובים:







וכך כיום נראית מגירת התבלינים שלי, קבלו הצצה- איזה כיף, איזה אושר , תענוג אמיתי, ממש מתחשק לי לשוב ולבשל שוב ושוב:



הכיתוב על הצנצנות הינו גם למעלה שנוכל לזהות את התבלינים במגירה וגם בצידה של הצנצנת, מאוד נוח:


אז אם גם אתם אוהבים סדר במטבח הכנסו עוד היום ל- "בשעה טובה", בחרו את הדגם האהוב עליכם והצטיידו במתנה המושלמת למטבח. רק דבר אחד אני ממליצה בחום, עשו לעצמכם טובה והזמינו 2 סטים במינימום. אתם תברכו אותי, מילה שלי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה