יום חמישי, 15 באוקטובר 2020

אופה באהבה BILI- מארזים סופר מפנקים, טעימים ואיכותיים עד הבית

התקופה ההזויה הזו גורמת לי לרצון אינסופי לפנק את בני הבית. אני דואגת להם למספר ארוחות ביום, לנשנושים (בריאים) וגם לפינוקים מיוחדים. שבוע שעבר ממש רגע לפני שהשבוע הסתיים לו עשינו ערב משפחתי עם המון מטעמים והנאה, ערב בו כולם התפנו מעיסוקיהם ויחד סביב השולחן צחקנו, התבדחנו, נהננו מהאווירה המשפחתית שנייה לפני שהלוחמת שלנו חזרה לבסיס לעוד חודש של שטח.

הפעם פניתי אל קרן מ-אופה באהבה BILI אשר מכינה מגוון רחב של מאפים וקינוחים: עוגיות, עוגות שמרים, עוגות בחושות, עוגות גבינה, קינוחים מתוקים, מארזים מתוקים ומתנות מתוקות, עוגות ימי הולדת ועוד. הפעם בחרנו בקינוחים מושחתים ומפנקים במיוחד: עוגת קינדר, עוגת רפאלו , עוגת גבינה קרה עם פירורים, כדורי שוקולד, נשיקות ופינוקי שוקולד נוספים. המארז מגיע ארוז באופן איכותי, מקסים, עם קופסאות הניתנות לסגירה ולשמירה על המוצרים (באם בטעות לא סיימתם וטרפתם הכל באותו הרגע). כלל הקינוחים היו טעימים מאוד, מושחתים אך יחד עם זאת לא כבדים מידי, מתקתקים בדיוק ברמה הנכונה. 


אין לי כלל ספק כי  אופה באהבה BILI עושה את עבודתה באהבה רבה ובהקפדה על איכות חומרי הגלם והאסטתיקה. ניכר כי בכל קינוח וקינוח היא שמה דגש רב, תשומת לב והמון תשוקה.




אם גם אתם מחפשים מתנה מתוקה ומפנקת במיוחד לכל מטרה ולכל תקציב- אם זה ימי הולדת, לשלוח עידוד לבידוד, מתנות מתוקות לצוות העובדים, סתם פינוק לשבת ו/או אירוע כזה או אחר ממליצה לכם בחום לפנות לקרן -אופה באהבה BILI כי איכות כאן היא שם המשחק. 




קבלו הצצה לעוד פינוקים שקרן מכינה:









משלוחים חינם לפתח לפתח תקווה ובקעת אונו,  משלוחים לכל אזור המרכז תמורת דמי משלוח סימליים, הזמנות מראש (אין לה מלאי מוכן, הכל מכינה מראש לפי הזמנת לקוח- טריות ואיכות) אז התקשרו עוד היום ל-קרן 052-4672244 או הכנסו לדף הבית שלה , הזמינו עוד היום והתפנקו/פנקו את יקירכם, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה