יום ראשון, 11 באוקטובר 2020

שולי סבאג- רגע של בריאות

הם כל היום רעבים, הם כל היום מחפשים מה לנשנש ומי שמכיר אותי יודע שההעדפה הברורה שלי הינה נשנושי פירות וירקות, על כן תמיד יש אצלינו במקרר קופסת פינוקים כזו או אחרת. הפעם אני רוצה להמליץ לכם על פינוקי הבריאות של שולי סבאג- רגע של בריאות אשר מכינה מגשי פירות מקסימים, מרהיבים, מעוצבים יפיפיה כאשר הטריות והאיכות במקום הראשון.

את שולי הכרתי באחת מקבוצות הפייסבוק ונחשפתי לעבודותיה המקסימות ולמגשים המרהיבים שלה, האיכות והסידור היפיפיה קרצו לי מן המסך וידעתי שאני חייבת להכירה מקרוב. ואכן לא איחרתי את המועד, רגע לפני שהנסיכה הלוחמת שלי חזרה לשבת לאחר זמן ארוך בשטח הזמנתי מגש פינוקים משולי ותקשיבו! הוא לא איכזב לרגע, הוא היה בדיוק כמו שרואים במסך, האיכות, הטעמים, החיתוך המקצועי והיפיפיה, הטריות, הטעמים- וואו אחד גדול, שאפו ענק מגיע לה.








מה שמאוד אהבתי במגש זה את מבחר הפירות הרחב , את החיתוך הקטנטן והכיפי, את הטריות הנהדרת , פתחנו את המארז רגע לאחר ארוחת הערב שכללה בשרים על האש, כולנו היינו כבדים מאותה ארוחה, אך התענגנו על המשלוח וסיימנו את כל המגש עד תומו. כולם ככולם נהנו מכל ביס וביס - הן הקטנים והן הגדולים.

קבלו הצצה לעוד סוגים של מגשים ששולי מכינה:



אתם יודעים, לדעתי זו המתנה המושלמת בימים אלו לאלו שאתם רוצים לפנק- אם זה חברים/משפחה שחוגגים מאורע כזה או אחר או שמא חבר/בן משפחה הנמצא בבידוד.

אגב, שולי נותנת גם שירותי קייטרינג. אז הכנסו לדף הפייסבוק של שולי סבאג ו/או שלחו הודעה דרך הווטסאפ 050-7402695, הזמינו עוד היום מגש פירות מפנק ואיכותי- התפנקו ו/או פנקו את יקירכם, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.


תגובה 1: