יום רביעי, 7 באוקטובר 2020

מתוק בלב- דברים טובים עד הבית

נכון בסגר מותר לצאת לסופר, מותר להיות בקרבת האלף מטרים מהבית אולם מי שמכיר אותי יודע שאני שומרת באדיקות על הכללים וכמעט כמעט ולא יוצאת מהבית , הילדים בכלל לא יצאו מהבית מרגע הכנס הסגר- פוחדת ושומרת באדיקות על הכללים. אולם יחד עם זאת מי שנמצא בבית יודע שזו משימה לא קלה וכי המטבח פתוח 24/7 על כן יש צורך תמידי לדאוג לנשנושים ולדברים טובים שימתינו בכל רגע נתון לבקשת בני המשפחה. 

בדיוק לשם כך יש את מתוק בלב אשר דואגים לנו להמון דברים טובים ופינוקים עד הבית וחברים יש להם המון דברים טובים- מארזי ארטיקים שונים, מארזי שייק ביתי, גלידות שונות , ארטיקים , פירות קפואים, חלב סויה/שקדים, קרמבו ועוד ועוד פריטים שונים.



מתוק בלב הוקמו על ידי אורן ורינת זוג נשוי בעלי חברת ההפקות "אורן ורינת הפקות" אשר לפני הקורונה עסקו בהפקת אירועי חברה מוקפדים ומקצועיים, אירועים חווייתיים מושקעי חשיבה ויצירתיות. בשל משבר הקורונה שעצר את מרבית פועלם החליטו לא לשקוד על השמרים ומצאו את הדרך להנגיש את השמחה לאנשים בדרך אחרת. 


מתוק בלב חרטו על דגלם את נושא השירות האישי את ההקפדה על איכות וטיב המשלוח, על איכות המוצרים ואכן כך הדבר, אמש בשעת צהריים חמה במיוחד הגיע המשלוח המפנק עד הבית ארוז במארז קלקר השומר על הקור, כל הארטיקים הגיעו קפואים (אפילו יותר טוב ממה שאני מביאה מהסופר, בחיי) והכל לצד שירות חייכני, אדיב ומהיר.

באתר שלהם ניתן לבחור להזמין ארטיקים בודדים או מארזים מפנקים, כל המארזים מגוונים מאוד ונותנים מענה לכל בני המשפחה. תקשיבו! הילדים שלי כל כך נהנו אמש וממשיכים לאכול ולהתענג על כל טעם וטעם. 

אנחנו קיבלנו את מארז המשפחתי- הכולל 6 מגנום, 8 ארטיקים טבעים , 4 גלידות ילדים- חגיגה אמיתית:









אז אם גם אצלכם אוהבים לאכול ארטיקים/גלידות ושאר דברים טובים זה בדיוק הפתרון המושלם עבורכם! כיף גדול שמגיע ישירות עד הבית וגורם לכל אחד ואחת לחיוך גדול. אגב, לדעתי זה פתרון מושלם לאלו שרוצים לפנק חברים בבידוד ו/או בני משפחה שצמאים לקצת תשומת לב.

דבר נוסף חשוב אחד לפני שאני מסיימת, אתם בעלי עסק? זה הפתרון המושלם בעבורכם, מתוק בלב יכין עבורכם חבילות מפנקות לעובדים .

הזמינו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי!

 



תגובה 1:

  1. תודה רבה על הפוסט היפה כתובת האתר שלנו
    https://www.matok-balev.co.il/

    השבמחק