יום שלישי, 20 באוקטובר 2020

ממרח טבעוני חדש ומפתיע בסדרת הממרחים של משומשו


ממרח טבעוני חדש ומפתיע בסדרת הממרחים של משומשו 

"משומשו" משיקה גבינה טבעונית חדשה: לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס 


בחודש האחרון בני בן ה-14 פיתח רגישות למוצרי חלב. באופן פתאומי בוקר אחד התעורר והתלונן על כאבי בטן עזים, עשינו בדיקות, עשינו טסטים וגילינו רגישות עזה לדברי חלב מה שגרר תגובות מאוד לא קלות מצידו.  כאחד שמאוד אוהב דברי חלב פתאום צריך לחשב מראש את הצריכה וליטול כדורים , לא פשוט אך יחד עם זאת עודדתי אותו מאחר וכיום יש כל כך הרבה תחליפים מצויינים.

את מוצרי "משומשו" אנחנו מכירים ואף רוכשים לעיתים קרובות שמארחים כאלו הרגישים ו/או אלרגיים למוצרי החלב. בימים אלו המותג משיק גבינת לאבנה מרכיבים צמחיים בעלת 9% שומן בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז וללא חומרים משמרים, מופחתת שומן ונתרן, מכילה סידן וסיבים תזונתיים. ללא חשש מאלרגנים • הלאבנה הטבעונית החדשה נפלאה למריחה בכריכים, טוסטים ולארוחה קלה ומהנה בתוספת שמן זית וזעתר .

אמש בעת ארוחת הערב הנסיך ואף אחיו הקטן טעמו את הלאבנה הטבעונית ודי אהבו את הטעם, מה שדי שימח אותי. הלאבנה נהדרת לשימוש בכריכים, בטוסטים, לשילוב בארוחת בוקר, ערב או כארוחת ביניים, ללא חשש מאלרגניים. 
המלצת הגשה: לשים בצלחת, להוסיף שמן זית, לפזר קצת זעתר וליהנות. 

לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס מצטרפת אל סדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של "משומשו", הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. בנוסף משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד. כל המוצרים מכילים סידן ברמה גבוהה, ללא חומר משמר וללא אלרגנים. לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית, במיוחד עבור אלו שלא יכולים לצרוך מוצרי חלב והתקשו לספק לגופם את כמות הסידן היומית. 

מוצרי "משומשו" מיוצרים במפעל החברה בקיבוץ גן-שמואל. החברה מייצרת גבינות טבעוניות ותחליפי בשר לשוק המוסדי והקמעונאי, כשכל המוצרים הינם ללא סויה, ללא גלוטן וללא לקטוז. 

כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 16.90 ₪ לאריזות 200 גרם. 

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה