יום רביעי, 7 באוקטובר 2020

הקולה בעיר- אקספרס- שירות ואיכות ללא תחרות

"אמא אני רעב", "יש משהו לנשנש?", "מתי אוכלים?" , "מה אוכלים?" וואווווו זה בערך מה שאני שומעת כל חמש דקות. בימים כתיקונם זה לא קורה! יש ארוחות מסודרות, נשנושי פירות ו/או ירקות בין לבין וזהו! בימים אלו בהם השגרה השתנתה עד מאוד, כולנו ספונים בבתים, היום והלילה התחלפו אצל הילדים ולכן אני משחררת. מרשה להם לנשנש קצת יותר, לאכול בשעות לא שעות ואפילו יותר משלוש ארוחות ביום. מה שבטוח על דבר אחד אני לא מתפשרת! על איכות התזונה שלהם, משתדלת שאם לנשנש אז לנשנש בריא, איכותי וטעים.




הפעם אני רוצה להמליץ לכם על הקולה בעיר- אקספרס השוכנים ביהוד ועושים משלוחים עד הבית (מצרך חשוב והכרחי בימים אלו).כאן שמים דגש על שירות, איכות וייחודיות המוצרים אשר נבחרו ונבדקו בקפידה. נותנים שירות ומענה מהיר של אספקה ממגוון המוצרים מתחום הטבע והקלייה- כאן ניתן להנות פיצוחים, פירות יבשים, אגוזים, חלבה, חליטות, תבלינים ועוד. במחירים סיטונאים - הכי זולים בארץ!. אגב, ניתן להזמין מארזים (מוכנים מראש) או להרכיב לבד לכל מטרה- סתם ערב עם החבר'ה, יום הולדת, יום נישואין ועוד. 


ראשית חייבת לציין את השירות הסופר מקצועי, אדיב, מהיר ואיכותי. המשלוח הגיע במארז ארוז היטב, מוקפד, כל פריט ארוז בקופסא/צנצנת/שקית היטב ומושך את העין.

אז מה היה לנו במארז?

חלבה פיסטוק (אימל'ה איזו טעימה, בשניה התחסלה הקופסא):



מיקס בריאות- מושלם לנשנוש כפי שציינתי מעלה:


סופר מיקס+ גרנולה- השילוב המושלם לארוחת יוגורט:



אגוזים מצופים בסוכר וקינמון לצד פקאן מצופה בחלבה- טוב, תקשיבו, זה הדבר הכי טעים שאכלתי עד היום, יש רק בעיה אחת שממש אבל ממש קשה להפסיק לנשנש:


מיץ קוקוס טבעי שהבנים שתו לרוויה בהנאה מרובה:


בגזרת התבלינים: ראס אל חנות ותבלין שום ועשבי תיבול - מעולה לדגים, מאפים, שניצלים ואני באופן אישי הכנתי עם זה אנטיפסטי מושלםםםם (אעלה בימים הקרובים את המתכון והטיפים שלי ).



אז אם גם אתם רוצים לפנק ו/או להתפנק זה הזמן! ההזמנות לחגים בעיצומן! מארזים בהרכבה אישית החל מ-50₪!! הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי!

אפשרות למשלוחים בכל הארץ - משלוחים בגוש דן, השפלה והשרון בתוספת 20 שקלים בלבד, משלוחים לצפון/דרום הארץ ואיזור ירושילם בתוספת 35 שקלים בלבד.
אפשרות למיתוג לפי בחירה .
כשרות בד״צ בית יוסף.
הנחות מיוחדות לחברות ואירגונים.
מוזמנים לצפות במארזים נוספים- https://mypips.app/hakole-bair 
לפרטים נוספים והזמנות - 050-7888385





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה