יום חמישי, 29 באוקטובר 2020

המתנה המושלמת- Sweetweet- קופסאות אושר

הילדים בבית מעבירים שעות רבות מול המסכים ופתאום צעקה מאחד החדרים "אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא", "מה קרה?" נבהלתי וניגשתי אליהם, "אמא אני רוצה כזאת קופסא" אז אחרי שהסדרתי נשימה התחלתי לבדוק במה מדובר. בשיטוטים שלו באינסטגרם הוא ראה את קופסת הפינוקים וההפתעות הסופר שווה של Sweetweet ומיד התלהב. ברור לי לחלוטין מדוע, כאן מקבלים קופסא מלאת פינוקים סופר סופר שווה עם מגון מוצרים מהארץ ומהעולם- למעשה כל מה שחדש במתוקים נמצא כאן.





עוד בטרם פרוץ הקורונה בכל טיסה שלנו לחו"ל היינו נכנסים לסופרים ומעמיסים את שלל הסוכריות והשוקולדים שאין בארץ, זו הייתה החוויה הגדולה של הילדים לקנות ו/או לקבל מוצרים שטרם נראו בארץ. אז עכשיו בימים טרופים אלו בהם אנו לא טסים יש לנו את Sweetweet - כאן כאמור יש את כל ההפתעות והכיף שאוהבי המתוק יכולים לקבל. 

מעבר למתוקים יש כאן למעשה ערוץ שמביא לנו הצרכני םאת כל מה שמתוק – עידכונים על כל מה שחדש בארץ ובעולם, סרטוני מתכון מגרים במיוחד בעמוד היוטיוב , פינות סטורי מתוקות במיוחד באינסטגרם ועוד.

אז מה היה לנו? happy sweetbox - המתנה המושלמת לכל חגיגה (L)- בקופסת הפינוקים ניתן למצוא 22 פריטים שונים הכוללים - חטיפים, שוקולדים מהארץ ומחו"ל, המלצות מתוקות של האתר ועוד הפתעות נוספות מבית סוויטוויט! באתר לא ממש מראים לנו את תוכן הקופסא וזאת מאחר והכל כל הזמן מתחלף.





את הסוויטבוקס הזה מרכיבים על פי שאלון טעמים מיוחד שיעזור לצוות להכיר את הטעם האישי של מקבל המתנה וליצור מתנה מושלמת שתתאים לו!ממתקים, שוקולדים, חטיפים ועוד.







מניחה שאתם לא ממש זקוקים להסברים בדבר רמת ההתלהבות של הילדודס נכון? צרחות ההתלהבות נשמעו עד תחילת הרחוב עת פתיחת קופסת ההפתעות. 






אז אתם עוד פה? עוד לא נכנסת להזמין לעצמכם ו/או ליקירכם? הכנסו עוד היום לחנות, בחרו מתנה שמתאימה לכם והפתיעו את יקירכם,אגב, יש מגוון רחב של מחירים וקופסאות. הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה