יום שלישי, 20 באוקטובר 2020

הטריפולי מגיע עד הבית

כבת לעדה הטריפוליטאית אני מאוד אוהבת את המטבח הזה, מכינה אין ספור מטעמים ואין אחד שלא מלקק את האצבעות (מבלי להשתחצן כן?). בימי הסגר ביליתי שעות רבות במטבח ומודה הרגשתי שקצת מיציתי. הסגר הזה נתתי לעצמי לא אחת מנוחה מהמטבח ומודה קצת נהנתי מכך . ביום שישי האחרון החלטתי לקחת פסק זמן ולהתפנק באותה השבת עם אוכל מוכן, כן, בשל הסגר הבכורה נותרה בדירתה, ביתי הלוחמת נשארה בבסיס ונותרנו בבית רק עם הבנים אז זה הזמן לפינוקים.

חיפשתי אחר משלוח אוכל שיתן מענה הולם, מצד אחד שיהיה מגוון ויתאים לכלל בני המשפחה ומצד שני שחשוב אף יותר שיהיה טעים ואסתטי. על הטריפולי שמעתי אין ספור המלצות, אומנם הם די חדשים (כחודש) אך שמם כבר הולך לפניהם. הטריפולי  מציע מגוון מאכלים ביתיים טריפוליטאים איכותיים עם המון טאצ' ואהבה. המקום כאמור נפתח רק לפני חודש על ידי שון זוארץ (הבן של אבי ממעדני אבי בנתניה שעובד כבר משנת 1972).  נכון להיום הם עושים משלוחים לכל איזור המרכז והשרון בכל ימות השבוע , כמו כן עושים אירועים פרטיים, קייטרינג ושירותי הסעדה.  

התפריט כאן כל כך מגוון וגדול שאין לי ספק כי כל אחד ימצא כאן את מבוקשו. ישנו תפריט שבועי ותפריט ליום שישי - כאמור תפריט סופר מגוון.




כאמור ביום שישי האחרון בחרנו לעשות הזמנה ומאחר והיינו עם הילדים  בחרנו לגוון בתפריט ובמאכלים ובכך נחשפנו למבחר הרחב של הטעמים והניחוחות שהמקום מציע . מודה! הילדים שלי די בעייתיים והחיך שלהם מבינה מהי איכות, הן מאוד בררנים ולא אחת אצל חברים ו/או בני משפחה מרימים גבה וטוענים כי מאכל זה או אחר לא טעימים להם ולכן הכנתי סיר אחד לגיבוי במידה ובכל זאת משהו לא יתאים להם. תקשיבו!!! הבן שלי בן השמונה לא הפסיק להלל ולשבח את הטעמים הנפלאים ומבחינתי זה השאפו הגדול! כל המטעמים היו פשוט מעולים, הכל היה עם טעם וטאצ' של בית, שום דבר שאכלנו לא היה מתועש וניכר כי כל המטעמים הוכנו מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו?

מאפה פילו טלה/ כבד ועוף- שלושתם היו פשוט נפלאים- המאפה דקיק (לא יותר מידי בצק- בדיוק כמו שאנחנו אוהבים) עם מילוי בנדיבות רבה, שלושתם היו מדהימים והפייבוריט שלי היה הכבד שהיה פשוט מושלם ומיוחד מאוד. להם התלווה רוטב פיטריות (מזכיר את הרוטב של פעם שהוגש באולמות לנוסטלגים שביננו):




קציצות דגים ברוטב מרוקאי עשיר- קציצה דחוסה ומושלמת בדיוק כמו שגברברי הבית אוהבים, הם התענגו על כל ביס וביס:


דג חריימה אורגינל- באופן השוטף אני מכינה לבקשת קהל הבית דג מרוקאי אך החבר'ה שלי מאוד אוהבים מידי פעם לגוון עם חריימה (מהמטבח הטריפוליטאי) לכן מאוד שמחה שהגיעה מנה זו, הם התלוננו שהמנה פחות חריפה מהרגיל (אני מכינה חריף אש) אך הניחוח והטעם הזכירו להם את הבית:



קציצות מפרום/מוסקה- תפוחי אדמה / חצילים ממולאים בעיסת עוף טחון, ירק , תבלינים והמון אהבה, בניחוח מושלם וברוטב קטיפתי וטעים:


עוף סיני מוקפץ ברוטב צי'לי- הבנים שלי ממש אבל ממש אוהבים אוכל סיני ולמרות שמדובר במטבח טריפוליטאי שיחקו אותה כאן החבר'ה והכינו מנה סופר מושלמת ואיכותית, מנה שעלתה על כל הציפיות והייתה טובה כאילו ואכלנו במסעדה סינית- שאפו:


בייבי פרגית מוקפצת עם בצל- מנה מתובלת (מי שלא אוהב תיבול דומיננטי המנה הספציפית הזו לא תתאים לטעמי), מנה מצויינת הפרגית נימוחה, רכה וטעימה מוקפצת עם המון בצל - הזוגי שמאוד אוהב חיסל חיש מהר את המנה:



לביבת תפוח אדמה, לביבת כרשה, קציצת ירק, קציצת עוף- טעמים של בית, מבטיחה לכם שאם אתם מגישים את זה כך לשולחן אף אחד לא יודע שמדובר באוכל קנוי, כל הקציצות היו פשוט מושלמות, טעימות ומיוחדות:

קוסקוס הבית הוגש עם מרק אדום ירקות לקוסקוס (תפוח אדמה, גזר וקישואים עם גרגירי חומוס ללא בשר) ומרק שעועית אדום (שעועית ירוקה לבנה עם תפוחי אדמה נימוחים, גם כאן ללא בשר)- מרקים נפלאים, עם המון טעם של בית, בדיוק כמו שהחבר'ה שלי אוהבים. אם נודה באמת גם אני וגם הבנים יכולים לאכול את זה כל השבוע:

אורז לבן עם בצל וחצילים מטוגנים- טוב, תקשיבו! זה שוס, אני כל שבוע מכינה אורז בטעמים שונים ומעולם לא חשבתי על השילוב המושלם והמיוחד הזה, האורז פשוט חוסל עד תום מבלי ששמתי לב , הוא מדהים:


תפוח אדמה ושעועית ירוקה- תוספות שאצלי מאוד אוהבים, טעמים של בית :




בחזקת הסלטים היה מגוון מאוד מאוד רחב, מפתיע וטעים במיוחד. אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל אצלינו בימי שישי יש בין 10 ל-15 סוגי סלטים בשוטף וכאן הופתעתי הן מהמגוון, הן משילובי הטעמים ובמיוחד מהטעם המיוחד  והביתי, כן, גם בהכנת כמויות גדולות ניתן להפתיע עם טעם ביתי. בין מגוון הסלטים שהיו תמצאו: עלי גפן ביתיים וסופר טעימים, צרשי, מטבוחה, חציל במיונז, חציל מיונז בלקני, סלט ביצים , סלט חצילים יווני, קולסלאו, פלפל חריף ירוק, פלפל קלוי חריף, סלט פטריות עם בצל, סלט אבוקדו בעירית, כבד קצוץ (מושלם), פלפל מבלבל, סלט סלסה, מסייר ועוד ועוד סלטים מפתיעים ומצויינים:








אז חברים אם גם אתם רוצים מידי פעם להתפנק עם ארוחה טובה, בטעמים ביתיים ולא מתועשים, עם המון אהבה, מגוון ושפע זה המקום עבורכם, אל תהססו הכנסו לדף הפייסבוק, הציצו בתפריט והזמינו עוד היום ארוחה דשנה וטעימה.

ניתן לבצע משלוחים בימי א'-ה' בין השעות 9:00-22:00 
יום שישי בין השעות 7:00-14:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה