יום רביעי, 14 באוקטובר 2020

פיצוחי חממה- חגיגה אמיתית עד הבית

אוהבים פיצוחים? רוכשים כל שבוע כמונו פיצוחים לסוף השבוע? אם כן אתם חייבים לקרוא את הפוסט הבא ולשקול את קניותייכם הבאות. הסגר לא עושה עימי חסד ואני ממש מצמצמת את היציאות מהבית ולכן תרה אחר כל אופציית משלוחים עד הבית. הפעם בחרתי בפיצוחי חממה לרכישת מארז פיצוחים מפנק ומיוחד במינו.

אז מי אלו פיצוחי חממה אתם שואלים?חממה או שמא חברת בוטנת בע"מ קיימת משנת 1978.במשך למעלה מארבעה עשורים זהו עסק משפחתי ומייסדי החברה הינם דור שלישי בענף. הסודות המקצועיים, הניסיון רב השנים והידע שנרכש ע"י כל אחד מהם, עומדים לרשות החברה ומגויסים לטובת לקוחותיה. החברה עוסקת בקלייה ואריזה של פיצוחים ופירות יבשים ע"י תהליכי ייצור מתקדמים, בעזרת מערכות ממוחשבות מבוקרות חום ומהירות. 




אחד היתרונות הבולטים הוא, שמרבית הסחורה הינה גידול מקומי מאיכות גבוהה במיוחד (גרעיני חמניה, גרעיני אבטיח, בוטנים, שקדים, תמרים), חומרי הגלם שונים בתכלית מאלה המגודלים ומשווקים באמריקה – התהליך כולו עובר ליווי של החברה מרגע הזריעה, דרך הקטיף ועד לקלייה וזאת ללא הנדסה גנטית. החברה לקחה על עצמה לפתח ולהעצים את תחום אריזת הפיצוחים והפירות היבשים ולהביאו לרמת טריות ופריכות מהגבוהות בארץ ובעולם.




את התוצרת המדהימה ניתן לרכוש בתפזורות, באריזות ואף בקיטים שלמים במחירים סופר שווים ונוחים. האריזות מותאמות מזון, נוחות ושומרות על איכות וטריות המוצר לאורך זמן (למרות שאם תשאלו אותי הן לא תשארנה הרבה זמן מלאות).המוצרים משווקים בארץ ובחו"ל.

אז כאמור נכנסתי לאתר של פיצוחי חממה , עברתי על כל האתר ובסופו של תהליך בחרתי להזמין את מארז הפרימיום המפנק במיוחד וזאת לאור ההמלצות הרבות שקיבלתי מחברותיי. המארז מכיל :




​250 גר בוטנים קלויים
250 גר קשיו קלוי
250 גר שקד קלוי
250 גר פיסטוק חלבי קלוי
​250 גר תערובת אגוזים קלויים ללא מלח
​250 גר פקאן קלוי
​250 גר פקאן מקורמל בציפוי חלבה
​250 גר קשיו מקורמל בציפוי לוטוס
​250 גרם שקד מקורמל בקינמון
250 גר אגוז לוז מקורמל בציפוי קוקוס
250 גר תמר מג'הול עם אגוז מלך
250 גר שקד מטוגן 








המארז מגיע ארוז היטב ובקפידה, כל הפיצוחים סופר טריים, איכותיים וטעימים וזאת בעיקר בשל העובדה שהם מגיעים ישירות לצרכן מהמפעל. כפי שציינתי מעלה בזכות האריזה המצויינת ניתן לאחסן בארון לטווח ארוך, למרות שבטוחני שגם אצלכם הם יתחסלו חיש מהר בשל העובדה שבאמת לא ניתן להפסיק לנשנשם.




חשוב לציין כי החבילות נארזות בתנאי היגיינה מחמירים, כאשר העובדים מחויבים לעטות כפפות ומסיכות פנים

אז אם גם אתם מזמינים / רוכשים כל שבוע פיצוחים זה המקום בעבורכם, הכנסו לאתר התפנקו ו/או פנקו את בני המשפחה או חברים עם מתנה מעולה ומקורית של פיצוחים טעימים ואיכותיים ופירות יבשים, שנשמרים לטווח ארוך. 

שלא תגידו שאני לא דואגת לכם לפינוקים וגם הפעם הצלחתי להשיג בעבורכם קוד קופון סופר משתלם- HAMAMA1978 אשר מעניק לכם 10% הנחה בנוסף ל-5% שיש כרגע באתר, משלוח חינם עד שני ימי עסקים לכל הארץ בקנייה מעל 199 שקלים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה