יום שני, 5 באוקטובר 2020

המזווה- בוטיק אוכל משובח עד הבית

נישאנו לפני כ-24 שנים, באותו היום בו נשבענו אמונים זה לזו הבטחנו גם לשמור ולשמר את הזוגיות לאורך כל אותן השנים, הבטחנו כי לעולם לא נפסיק גם כאשר יגיעו הילדים לעולם. ואכן כך הדבר, את אותה ההבטחה אנו מקיימים כבר למעלה משני עשורים- לפחות אחת לשבוע יש לנו דייט שבועי שהוא רק שלי ושלו- בלי ילדים, בלי ניידים, בלי עבודה ובלי משימות- זמן איכות זוגי, רומנטי, מפנק וכיף. ימי הקורונה מעט טרפו את הקלפים וכולנו ספונים בבתים, אין יציאות, אין בילויים אך על זמן האיכות שלנו אנו עדיין לא מוותרים. גם בימים אלו יש לנו ערב אחד בשבוע בו אנו יוצאים לגינה, עם כוס יין ופינוקים נוספים- הבטחות צריך לקיים נכון?

אז שבוע שעבר עת שקעה לה השמש הגיע משלוח סופר מפנק, איכותי ויוקרתי מבית המזווה שכלל פינוקים נרחבים כגון: נקניקים איכותיים עבודת יד, בירות סופר איכותיות, נקניקיות אסאדו מדהימות, קבבונים ועוד.

מיד ידעתי, זהו הזמן שלנו,  הפשלתי שרוולים, הכנתי לחם הבית, חתכתי ירקות, קיררתי את הבירות, הכנתי פלטות של הנאה ויצאנו לנו לדייט השבועי שלנו. עמעמנו אורות, מוזיקת רקע נעימה התנגנה לה בשקט, הילדים עברו לחדרים והנה אנחנו בבילוי שלנו, כי גם הקורונה לא תעצור אותנו. 

אז מה זה למעשה המזווה בוטיק אוכל אתם שואלים? מדובר למעשה בשתי מעדניות בוטיק וקייטרינג שף שנוסדו על ידי שני שותפים מקסימים אי שם בשנת 2014. הכל התחיל מתוך אותה כמיהה לבשרים ונקניקים איכותיים . הבוטיק מתמחה בייצור ועישון בשרים ונקניקים בשיטה המסורתית ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא תוספות- נטו בשר! זוהי למעשה המעדנייה הכשרה הבשרית בה נוכל להנות במקום ו/או לקחת הביתה, להתענג על כריך טרי מלחם מחמצת ולהנות משלל מוצרים מפנקים שיעשירו את המזווה הביתי שלנו. מנגד תמצאו את בוטיק הגבינות בו תמצאו מעל 120 סוגי גבינות איכותיות ומיוחדות מכל רחבי העולם ועוד שלל פינוקים. 


אותו סיפור האהבה והכמיהה לאוכל טוב נולד כאשר אחד השותפים פגש בין סמטאות רומא את אומנות השרקוטרי המסורתית של איטליה. זו הייתה אהבה ממבט ראשון ובו בעת החליט לרכז את כל הטוב בעולם במקום אחד- במזווה- בוטיק אוכל! למד את אומנות השרקוטרי, התחיל לייצר נקניקים ובשרים מעושנים בשיטה המסורתית שעשויים כפי שציינתי מעלה מבשר בלבד ללא כל תוספות, למד להעריך ולהכיר את חומרי הגלם האיכותיים שמסתובבים בעולם והפך את האהבה והתשוקה למקצוע מושלם.

רגע לפני שאמשיך ואשתף אתכם במשלוח שקיבלתי חייבת לחדד כל הבשרים במקום עשויים בעבודת יד מבשר טרי, איכותי ולא מעובד, ללא חומרים משמרים. עשויים מבקר, עופות וצאן טרי ומיוצרים בתהליך הכנה מסורתי וייחודי בארץ ובהשראת מדינות העולם. כל הבשרים כשרים, מתאימים לתזונת הפליאו והם עשויים 100% בשר ושומן בלבד!

אז מה היה לנו באותו המשלוח?

מבחר נקניקים סופר איכותיים, טעימים ושונים מכל מה שאתם מכירים, כולם איכותיים, עם טעמים מיוחדים, עם נגיעה של אהבה, וואו אחד גדול, טעמים נפלאים שיגרמו לכם לרצות להמשיך לנשנש ללא הפסקה:

צלעות בקר – נתח עסיסי ושומני שעובר תהליך של עישון קר ובכך מקבל טעם עז של בשר ועשן.
אסאדו מעושן – פשוט נתח של אסאדו נקי מעצם.
קבנוס עגל – עשוי מבשר עגל ומשומן טלה. עובר תהליך של יישון, עישון וייבוש בטכניקה איטלקית מסורתית.
חזה הודו – מעושן מקורמל בסילאןמתובל בצ'ילי חריף.
חזה אווז – אחד הנתחים האהובים על חובבי הז'אנר, מגיע שלם, עובר תהליך של עישון קר וסו-ויד.









בערב אחר הכנו ארוחת נקניקיות מושלמתתתת שכללה נקניקיות אסאדו עם טעם וניחוח מושלם, תקשיבו! שלמות זה כאן! עוד היה במשלוח קבב טלה עם טחינה, קבב איסטנבול (שטרם נוסו):








את  האווירה השלימה בירת המזווה- בירה כהה ולא מסוננת לזוגי ובירה בהירה ולא מסוננת עבורי- וואו, בהחלט המוצר שמשלים את החגיגה:



הכנסו לחנות המותג והזמינו משלוח עד הבית עד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי! כי לא צריך לוותר על כל העונג הזה גם בימי הסגר. אין לי ספק כי אנו נחזור להזמין מהמותג כי איכות זה שם המשחק כאן ומי שמכיר אותנו יודע שאנו יודעים, מעריכים ואוהבים איכות.

משלוח לכל הארץ חינם בהזמנה מעל 300 ש"ח.

סניף הרצליה- רחוב אריק איינשטיין 3.
סניף פרדס חנה כרכור- רחוב המושב 42.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה