יום ראשון, 11 באוקטובר 2020

ארוחת בוקר עד הבית עם Lina Shpigel

את הבישולים והניקיונות של סוף השבוע אני מתחילה תמיד ביום חמישי וזאת על מנת שנוכל לפנות את שעות הבוקר של יום שישי לארוחת בוקר זוגית, כל פעם במקום אחר העיקר להנות מזמן האיכות והחוויה הזוגית. מזה זמן רב שאנו לא יוצאים לארוחות הבוקר ואף לא לפיקניקים שהיינו עושים מידי פעם וזאת מאחר והקורונה מהווה חלק יום יומי בחיינו , הסגר והעובדה כי הילדים כבר לא נמצאים במסגרות החינוך בימי שישי.

אני לא מתלוננת חלילה, אנחנו עדיין מקפידים על הארוחות הבוקר הזוגיות אולם תמיד כיף להתפנק, שמישהו אחר יפנק אותי וידאג לכל המרכיבים והאלמנטים בארוחה. מאחר ובתקופה האחרונה אני נמצאת המון ברשת מצאתי המון נשים ו/או אתרים שמספקים ארוחת בוקר מפנקת, בררתי וביררתי והגעתי להחלטה , הגעתי לבחורה מקסימה בשם Lina Shpigel אשר מכינה מארזי בראנץ זוגיים ומפנקים במיוחד שכוללים אין ספור דברים טובים באריזות אישיות. 





המארז מגיע בקופסא עטופה בסרט - מתנה מקורית ומיוחדת לאלו שרוצים לפנק את בני הזוג, בני המשפחה או חבר/בן משפחה שנמצא בבידוד. בתוך האריזה היפיפיה נמצא: 2 סוגי סלטים (פסטה , גבינה בולגרית ופסטו+ סלט ירקות עשיר ומפנק, קיש זוגי מפנק (בטטה וגבינות מושלם) לחמניות מקמח מלא ולחם מחמצת, מבחר גבינות כגון: רוקפור,בייבי מוצרלה, גאודה ובולגרית,קפרזה, מטבל גבינה עם עגבניות מיובשות, גבינת שמנת,  סלט טונה, סלט ביצים,מיקס זיתים, 2 שקשוקות אישיות ולקינוח 2 עוגות גבינה פירורים אישיות וריבה ביתית.















כל המרכיבים טריים מאוד, איכותיים וברמה גבוהה, הכל טרי, הסלטים פרשיים ורעננים מאוד, הקיש טעים ואיכותי והלחמים טריים ומפנקים. זאת הייתה בהחלט ארוחת בוקר של פינוקים אמיתיים. אם בתחילת הבוקר חשבתי לעצמי כי המארז מתאים לזוג חיש מהר הבנתי כי זוהי ארוחה שמתאימה אף לזוג עם שני ילדים. כל הטעמים היו פשוט נפלאים- השקשוקה בטעמים של בית, אני לדוגמא מעולם לא מזמינה בבית קפה שקשוקה מאחר ולא אוהבת את אותה השקשוקה הנוזלית, כאן קיבלנו שקשוקה סמיכה, מתובלת היטב ובניחוח נפלא. כך גם הקיש הנפלא ושאר המרכיבים.

אז פרסנו מפה, ערכנו את השולחן עם כל המרכיבים המפנקים, טעימים ואיכותיים, הכל היה מושלם, כולנו נהננו, כאמור זוג עם שני ילדים , ממליצה בחום:







לינה מאז ומעולם אהבה את המטבח והכינה פינוקים לבני המשפחה וחברים, מאז משבר הקורונה פוטרה מעבודתה כמנהלת הדרכה בחברה שעוסקת ביהלומים ושעוני יוקרה ואז הבינה כי זהו הזמן בעבורה והחליטה להפוך את התחביב לביזנס והתקדמה צעד קדימה. כיום היא מכינה מארזי בראנצ מפנקים, קינוחי כוסות, עוגות, עוגיות, שולחנות מתוקים והמון פינוקים תוצרת ביתית כאשר גם כאן יש נגיעה וטאצ' אישיים עם המון אהבה, חומרי גלם באיכות גבוהה והמון תשומת לב.


אז אם גם אתם רוצים לפנק ו/או להתפנק הכנסו לדף הפייסבוק של לינה או צרו עימה קשר בטלפון 054-6696041, הזמינו לכם מארז מפנק ו/או קינוחים טעימים , הנאה מרובה מובטחת לכם מילה שלי.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה