יום ראשון, 11 באוקטובר 2020

Knafeh time ועכשיו עד הבית

אנחנו משפחה שמאוד אוהבת כנאפה, אחת לשבוע במינימום נוסעים לאותו מקום שאנו אוהבים ונאמנים לו כבר מספר שנים. בימים אלו בהם נבצר מאיתנו לצאת מהבתים והסגר הינו שגרת היום יום שלנו החלטנו לא לוותר על אותה המסורת וחיפשנו ברשת אחר אלו שמייצרים כנאפה עם משלוח עד הבית.

את אורטל המקסימה מ-Knafeh time מצאתי באחת מקבוצות הפייסבוק השונות והאמת שהתמונות בדף שלהם עשו לי את זה והחלטתי לצאת לדרך, הודעה קטנה ששלחתי ואמש כשעה לאחר יציאת השבת התפנקנו כהרגלנו עם כנאפה ביתית, חמימה, טריה, טעימה וסופר איכותית שהגיע עד הבית. 

מנה אישית במחיר 30 ש"ח ואילו מנה זוגית (שלדעתי מתאימה אפילו לארבעה סועדים) במחיר 50 שקלים. אגב, יש גם כנאפה נוטלה ו/או טבעונית במחיר 35 ש"ח למנה אישית ו-55 ש"ח למנה זוגית. ניתן להזמין כנאפה עם גלידה לחובבי הזאנר. דבר חשוב נוסף רגע לפני שאני ממשיכה הכנאפה ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים - סופר חשוב עבורינו.



אז כאמור המשלוח הגיע אמש כשעה לאחר צאת השבת, הכנאפה הייתה חמימה מעט וקיבלנו הוראות מדוייקות להכניס לתנור שחומם מראש בחום 170 מעלות לכ-7-8 דקות וכך עשינו. כאשר הגשנו את הכנאפה היא הייתה חמה בדיוק כמו שאנו מכירים כשאוכלים במיקום שמגיעים אליו. הכנאפה הייתה פשוט מדהימה, הגבינה בדיוק כמו שאנו אוהבים - מתקתקה במתינות. הכנאפה עצמה לא שחתה במי הסוכר והייתה מתוקה בדיוק במידה הרצויה- אנחנו ממש אהבנו וכי אין ספק כי נחזור בקרוב להזמין, כולנו התענגנו על כל ביס וביס.



אגב, אורטל מכינה גם בקלאוות ביתיות ועוגות מוס ובחושות בטעמים של בית.



ישנה אפשרות לאיסוף עצמי ממרכז תל אביב עד פתח האוטו ו/או לחילופין כמונו ישנה אפשרות למשלוח עד הבית (משלוחים בת״א בעלות של 10 ש״ח , גבעתיים ורמת גן בעלות של 20₪ וערים אחרות במרכז בעלות של 30₪).

אז חברים יקרים, הכנסו לדף הבית של Knafeh time הזמינה כנאפה חמימה וטעימה והתפנקו, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה