יום רביעי, 28 באוקטובר 2020

קפיצה קטנה להודו עם סון רון


השמיים הסגורים מעוררים בי חשק לטייל בכל מקום ומקום בעולם. כן, אפילו מקומות שלא חשבתי שארצה לבקר בהם. מאוד אוהבת להחשף לטעמים השונים, לניחוחות, למרקמים ולתרבויות השונות. הפעם אני לוקחת אתכם לקפיצה קטנה להודו וכל זאת בזכות מסעדת סון רון עליה שמעתי כל כך הרבה המלצות ממכרים וחברים שביקרו בהודו וחוזרים שוב ושוב לאכול במקום.

זהו עסק משפחתי המנוהל על ידי 2 אחים מקסימים וממוקם באיזור יהודה הלוי בתל אביב. כאן מציעים תפריט די מצומצם אך יחד עם זאת כל פריט ופריט סופר איכותי, טעים, עשוי מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר ובטריות מעין כמותה. 

התפריט כולל סלטים טריים ו/או "לאפה" שזה בעצם לחם הנאן שנאפה במקום בתנור טנדורי יפה המשמש כלב המקום במבחר מילויים כגון: עוף במרינדת יוגורט, קבב, שפונדרה בבישול ארוך וכבד. אתחיל ואשתף שהנאן היה פשוט מדהים, כזה שתרצו להמשיך לנשנש עוד ועוד. 



מאחר וזו הייתה ארוחת צהריים עם הילדים בחרנו להזמין מספר מנות: 

סון רון קבב- אונטריב, ליה, תערובת תבלינים מיוחדת ועשבי תיבול - מנה מצויינת , ראשית כפי שציינתי מעלה הנאן נפלא ועוטף ברכות את שלל המרכיבים שיוצרים מנה מושלמת. בתוך הנאן ישנה ערימה מכובדת מאוד של ירקות ירוקים, סלט עגבניות - מנה סופר מדהימה ומשלבת טעמים עמוקים ודומינטטים מאוד.




ספיישל שפונדרה- נתח שפונדרה בבישול ארוך בן 8 שעות עם תערובת תבלינים ובצל חרוך, מוגש עם צימיצורי, גם כאן בדיוק כמו במנה הקודמת לחם הנאן מדהים, הבשר נימוך , בעל טעמים נפלאים ומיוחדים מאוד, הנאן מלא בטעמים נפלאים של ירקות ירוקים וסלט עגבניות ומנת הבשר מוגשת בנדיבות יתרה. הזוגי חובב בשר השפונדרה התענג על כל ביס וביס. 





סלט סון רון כרובית- כרובית ובטטה צלויים בטנדורי עם טחינה ועשבי תיבול. כרוב ודף אורז מוגש על סלט של בורגול, חסה, עגבניה, בצל סגול, בצל ירוק, כוסברה, פיטרוזליה, ונענע. מגיע עם רוטב טחינה , צימיצורי, רוטב חריף ביתי וגרידת לימון- טוב, תקשיבו זה אחד הסלטים הטובים שאכלתי לאחרונה. מנה מצויינת, משביעה מאוד, משלבת טעמים מושלמים ומדוייקים מאוד. 




סלט פילה ברבוניה- בורגול, חסה, עגבניה, בצל, כוסברה, נענע, פיטרוזליה, יוגורט, אפונת וואסבי וחריף- מנה זו מתאימה לאלו האוהבים דגים כמונו, מנה שהילדים מאוד התחברו ואני שמחתי שאוכלים בריא, מזין וטעים מאוד. גם כאן בדיוק כמו הסלט הקודם  מנה גדולה ועשירה מאוד. 


תפוחי אדמה אפויים , מתובלים וטעימים במיוחד.




חמוצי הבית - חרפרפים , מתובלים וטעימים, כאלו שתרצו לאכול עוד ועוד ועוד ועוד.




אין לי ספק כי אנו נחזור להזמין ואף להתארח במקום, כי ממש אבל ממש עוד לא חווינו מספיק את האווירה והאיכות שהמקום יודיע להציע. אוהבים אוכל הודי? זה בדיוק המקום עבורכם, ממליצה בחום- לכו ותהנו, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.

סון רון

כתובת:

יהודה הלוי 44 תל אביב יפו. 

טלפון להזמנות:

052-3662285.

לא כשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה