יום ראשון, 4 באוקטובר 2020

נגיעה של אהבה- פעילות קסומה עם הילדודס

הימים ימי סגר, תמו הזומים לשבוע זה ואני מחפשת מידי יום ביומו להעסיק את הבנים, משתדלת שהם יהיו כמה שפחות מול המסכים ויותר בתנועה. בחיפוש אחר פעילויות ברשת מצאתי את נגיעה של אהבה- ערכות יצירה מקוריות ומקסימות במספר עיצובים שונים: מיקי מאוס, מיני מאוס, לשבור את הקרח, מיני מאוס ועוד.

הערכה מגיעה בקופסא מהודרת וכוללת בתוכה את כל הציוד הדרוש ליצירת סוכריות אכילות וקאפקייקסים מעוצבים של דמויות המופיעות מעלה. חומרי הגלם בערכה מקצועיים וברמה גבוהה (כן, גם לאחר קירור הסוכריות לא נמסות ונשמרות בדיוק כמו לפני הקירור, מה שלא קורה לרוב).


אז מה כוללת הערכה למעשה?

מתכון לקאפקייקס שילדים תמיד אוהבים, אנחנו באופן אישי בחרנו להכין מבלילת שוקולד.
חוברת הוראות הכנה קלה ומפורטת עם הסברים גם למאותגרים שבחבורה.
קרש עבודה.
2 שקיות זילוף.
140 גרם מטבעות צימקאו.
12 דמויות מסוכר.
12 מקלות לתמיכת הדמויות המסוכרות.
12 מנג'טים מעוצבים .
40 גרם סוכריות קישוט תואמות ערכה- אנחנו בחרנו במיקי מאוס.









אז היום לאחר ספורט בוקר, מעט עבודה בחוברות העבודה השונות התפנינו לשעה של כיף אני ובני בן השמונה. שטפנו ידיים, נכנסנו יחדיו למטבח, הכנו קאפייקים טעימים טעימים, הקצפנו קצפת, המסנו שוקולד ויצאנו לדרך, חייבת לציין כי במשך שעה וחצי של הכנות נהננו בטירוף מזמן איכות שלי ושלו, בלי מסכים, בלי טלפונים ובלי שום רעשי רקע, אתם חייבים את זה לעצמכם, זה תענוג ושווה כל רגע ורגע.








נגיעה של אהבה מפנקת עם עוגות וקאפקייקסים מעוצבים קישוטים מקוריים, ערכות יצירה מקוריות, מארזים מושלמים, עשייה באהבה, הכנסו לדף הפייסבוק של המותג והזמינו עוד היום ערכת יצירה מפנקת עד הבית או לחילופין צרו קשר בטלפון:  0524654475.






תגובה 1: