יום שלישי, 6 באוקטובר 2020

שומרים על גחלת הזוגיות? I do

אמש העלתי פוסט אשר בתחילתו סיפרתי מעט מחויית הזוגיות האישית שלנו, לא אחת הרימו גבה, כתבו, סימסו ואף שלחו הודעות בפייסבוק, אפילו אנשים שאני לא מכירה רצו לדעת איך אנחנו שומרים על גחלת הזוגיות כל כך הרבה שנים. אז רבותי, זה לא מובן מאליו, זו לא משימה קלה וגם בזוגיות הטובה ביותר בעולם יש קשיים, הכי חשוב זה לדעת לוותר, להבליג, לדבר, לשתף ולטפח. בלב שלם אני יכולה להעיד כי בעלי הינו החבר הכי טוב שלי בעולם.

בתזמון די מושלם הגיע משלוח עם ערכה מבית I do שבה מחזירים את הלהבה לאהבה, אז יש שיגידו שאין לנו צורך להחזיר ויש כמוני שיגידו שתמיד אבל תמיד יש מה לשפר ובמה עוד להשקיע. את הערכה המקסימה (ואגב, יש עוד המון פריטים מקסימים) קיבלתי כאמור I do שהוקמה על ידי יהלי ברסון לרום, פסיכותרפיסטית גופנית, מטפלת גוף נפש ויזמית בנשמה .

הרעיון לערכה עלה בה מתוך אותו הצורך הבסיסי לא להכנע לשגרה השוחקת ולמירוץ החיים ופשוט לעורר ולהחיות את הזוגיות. כי גם הם כמו אותם אלפי זוגות נשאבו לשגרה השוחקת עם עבודה, שתי בנות, מטלות הבית שלעולם לא נגמרות ולא מצאו את אותם הרגעים לצאת להתאוורר (אם קראתם אמש את הפוסט שלי ציינתי כי באותו יום בו נישאנו הבטחנו זה לזה לצאת לדייט לפחות אחת לשבוע ואנו עומדים במשימה בגבורה כבר כ-24 שנים). אז ביום הולדתו של בן זוגה היא הכינה לו הפתעה- "הכנת הערכה התחילה ממוטיבציה שהייתה לי להכין משהו ליום ההולדת שלו... הכנתי לו (ובעצם לנו) מכרטיסיות ברכה, ועטים צבעוניים את הערכה החווייתית שלנו... כזאת שכיף לתת וכיף לקבל. וככה נולד לו ערכת i do.ביחד קבענו לנו כללים ומיד שלפנו כרטיסייה ראשונה. מהר מאוד התחלנו להתקרב שוב ותחושת ההתרגשות זה מזו לא איחרה להגיע. מצאנו שהערכה מאפשרת לנו לצאת מהשגרה, להרגיש שאנחנו עושים למען הזוגיות ובאופן טבעי גרמה לקרבה מחודשת והתאהבות מחדש"- דבריה של יהלי.

ערכת i do היא לא משחק אלא ממש ערכה - מתנה לזוגיות שמשתמשים בה לאורך זמן והיא מעוררת ציפייה, התרגשות וכמיהה לביחד בכל פעם מחדש.



כללי המשחק:

איך שומרים על הניצוץ עם הערכה? פשוט וקל!

בערכה יש 22 כרטיסיות של חוויות ומחוות זוגיות מגניבות בתוך מעטפות.
  •  בן זוג אחד שולף מעטפה מהערכה ולוקח על עצמו לתכנן, לתאם ולהוציא לפועל את מה שכתוב בה. 

  •  בן הזוג ששלף את המעטפה לא מספר לבן/בת הזוג מה יצא לו בכרטיסיה, ויש לו שבועיים לתאם איתו את הזמן לדייט.

  •  ביום הדייט מתחלפים - ובן/בת הזוג השני שולפים מעטפה חדשה מהערכה וכבר מתחילים לתכנן את הדייט הבא.

  • מומלץ מאוד לקרוא את כללי המשחק שבערכה ביחד לפני שמתחילים לעבוד איתה כדי ליצור בהירות ולמנוע אכזבות מיותרות.

ערכת i do - לרענון השיגרה הזוגית היא לא עוד משחק לזוגיות, אלא ממש כלי שמלווה את הזוגיות ומטרתו לייצר דרך זוגית מטיבה לאורך שנים!





אז חברים , תמיד אני משתפת בפוסטים מסוג אחר אולם חייבת הפעם לגעת לכם עמוק עמוק בקרביים. בימים בהם אנו שומעים על עוד זוג שמתגרש ועוד זוג שמתגרש עצרו רגע את הרכבת. חברים! שימו במקום ראשון את הזוגיות והמשפחה, תאמינו לי אין טוב מזה בעולם! נכון, השגרה שוחקת, מירוץ החיים לעיתים לא פשוט אבל מה יש לנו בחיים מעבר לאהבה? לזוגיות טובה? האמינו לי, סגלו לעצמכם הרגל, פנו לפחות פעם בשבוע זמן והשקיעו בדייט זוגי, זה מתכון לחיים זוגיים מושלמים לאורך שנים.

הזמינו לכם את אחת מהערכות הקסומות והמיוחדות של I do וצאו לדרך חדשה מלאה בהפתעות והנאה. כפי שציינתי מעלה ישנן מספר סוגי ערכות, אני הצטיידתי בערכה הבסיסית אך תוכלו למצוא סוגים שונים כמצורף:













.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה