יום ראשון, 18 באוקטובר 2020

תכשיטים בעבודת יד ובהתאמה אישית- YFK Design

 אז נכון שאין לנו יותר מידי לאן לצאת בימים אלו אבל להתחדש בתכשיט חדש אני לא ממש צריכה סיבה למסיבה. את יעל המקסימה הכרתי דרך הרשת ופשוט התאהבתי בהיצע התכשיטים ההורסים שהיא מעצבת בעבודת יד ובהתאמה אישית לכל לקוחה ולקוחה.

יעל מעצבת בנשמה וניכר כי מאוד אוהבת את עבודתה. היא מעצבת גרפית כבר מעל 26 שנים- עיצבה אין ספור מודעות, פליירים, עושה מיתוג לעסקים פרטיים וללקוחות פרטיים ועוד. במקביל לכל אלו מעצבת מארזי לידה, תעודות לידה, תמונות ואותיות מעוצבות לחדרי הילדים.

בשנים האחרונות החליטה להמשיך ולהתפתח עם אהבתה הגדולה וכיום מעצבת תכשיטים ובעלת המותג YFK Design. יעל שנים רבות עיצבה תכשיטים כתחביב, אבל בשנים האחרונות החליטה להתפתח וכיום מעצבת לקהל הרחב. התכשיטים עשויים בעבודת יד, בהתאמה אישית ומחומרים איכותיים ביותר. היא עובדת עם חומרים רבים כגון: סברובסקי, קריסטלים, ציפויי זהב וכסף, גולדפילד, כסף 925 ואבנים טובות. אין לי כלל ספק כי היא מאוד אוהבת את העבודה הזו וכל התכשיטים נעשים באהבה, עם הקשבה ללקוחות הרבות שמגיעות אליה. כלל התכשיטים בעלי נוכחות שלא מפסיקים לקבל עליהם מחמאות. 






דבר נוסף שמאוד אהבתי בתכשיטים של YFK Design זו אופציית השינויים, אופציית הגמישות- אם אהבתי דוגמא כזו אך עם שרשרת כזו הכל ניתן לייצור , יעל מאוד גמישה ומאוד קשובה לצרכי הלקוחות, מאוד פתוחה לרעיונות נוספים ואף לשינויים- זהו ייתרון משמעותי מאוד לטעמי.






אז הצצתי באתר של YFK Design, התייעצתי עם יעל וכיוונתי אותה מה אני אוהבת, איזה תכשיטים לרוב עונדת והיא שלחה לי מספר אופציות מדהימות, מודה היה מאוד קשה לבחור, כל תכשיט מיוחד ויפיפיה מקודמו, זוהי בחירתי, מה אתם אומרים?


אז אם גם אתם רוצים להפתיע את היקרות לליבכם ו/או להתפנק עם תכשיט סופר איכותי, יודעים להבין איכות מהי, בעיצוב יפיפיה ומוקפד הכנסו לדף הבית YFK Design ו/או צרו קשר טלפוני עם יעל 054-3395790 והזמינו עוד היום תכשיט , מבטיחה לכם עיצובים מרהיבים שיגררו המון קריאות התפעלות.







שלא תגידו שאני לא דואגת לכם כמו תמיד, גם הפעם מפנקת אתכם בקופון שווה במיוחד, מתנה 50 שקלים בקניית תכשיט מעל 200 שקלים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה