יום שבת, 31 באוקטובר 2020

הפיקניק של סבא

אם פעם היינו דואגים לצאת לפיקניקים זוגיים ו/או ארוחות בוקר הלוא שבימים אלו - ימי הקורונה מירב הבילויים שלנו הפכו להיות ביתיים, יחד עם זאת הם השתדרגו מאוד עם המון תשומת לב והקפדה לפרטים הקטנים. גם הפעם אני בוחרת לספר לכם על הפתעה שעשיתי לזוגי- הפעם הבאתי את הפיקניק עד הבית- הפיקניק של סבא.

הפיקניק של סבא מנוהל על ידי קרן שבחרה להנציח את זכרו של אביה שנהרג לפני כשנתיים בתאונת דרכים (מכאן למעשה הגיע שם העסק). קרן מכינה מגשי אירוח, ארוחות בוקר, מארזי פירות ועוד.

אז כאמור בחרנו במגש ארוחת הבוקר - מגש שמגיע ארוז בצורה יפיפיה עם סרט . בהחלט המתנה המושלמת לפינוק האידיאלי בכל רגע ורגע-אם זה לבן הזוג, לחברה שילדה, לחבר שחוגג יום הולדת ו/או סתם לדייט זוגי מפנק במיוחד. 




הארוחה מפנקת ומגוונת מאוד, כוללת: 

לחמניות הבית, פוקצ'ת הבית.

2 בקבוקי מיץ סחוטרי.

3 סוגים של גבינות קשות ורכות.

3 סוגים של סלטי הבית: סלט חצילים בטחינה, סלט ביצים, סלט ברוקולי (מושלם).

יוגורט+גרנולה+סילאן.

סלט ירקות טרי טרי+רוטב שום

חמאה, ריבה, זיתים.

מנה עיקרית לבחירה: שקשוקת הבית או חביתת ירק.

קינוח משתנה: קרם ברולה/עוגה בחושה/עוגת שמרים שוקולד/מלבי.












כלל מרכיבי הארוחה הינם מחומרי הגלם באיכות הגבוהה, הכל טרי מאוד, טעים מאוד ומגוון. הארוחה לטעמי מספיקה ליותר מזוג מכיוון שמכילה מגוון רחב של מרכיבים. 

אגב, יש לכם רצון להחליף את אחד המרכיבים? אין שום בעיה, קרן תעשה זאת באהבה כמובן בתיאום מראש. קרן מאוד קשובה לצרכי הלקוח ומתאימה כל מגש ומגש. המגשים נעשים באהבה גדולה ובהחלט ניתן לחוש זאת עם החשיבה על הפרטים הקטנים כגדולים וירידה לדקויות. 

אין לי ספק כי מי שיזמין את מגש הפיקניק יהנה מאוד. 

מחיר המגש הינו 300 שקלים וניתן להוסיף גם בקבוק יין בתוספת תשלום של 50 שקלים.

אז חברים, אם גם אתם רוצים לפנק ולהפתיע ו/או להתפנק הזמינו עוד היום את אחד ממגשי הפינוקים של קרן, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.

הכנסו לדף הפייסבוק  ו/או חייגו ל- 050-3033777 / 052-7364728 .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה