יום ראשון, 4 באוקטובר 2020

"אודט"- שוקולד בוטיק בעבודת יד עד הבית

אם בשגרת היום יום אנו עסוקים אז בימי הסגר והקורונה בכל רגע נתון של היממה מתעורר אותו הצורך של נשנוש, של משהו מתוק ומפנק. מי שמכיר אותנו יודע שאנו משפחה אנינת טעם, לא תמצאו אצלי במקרר לצורך העניין חפיסת שוקולד חלב ו/או מריר של מותג כזה או אחר אלא פרלינים ושוקולדים מיוחדים.

שבוע שעבר נחשפתי לאחד המותגים המוצלחים בתחום הפרלינים והשוקולדים- "אודט" בוטיק פרלינים ושוקולדים בעבודת יד - מותג קסום ומיוחד עם מגוון מטורף של צבעים, טעמים וניחוחות, יוקרה ואיכות זה כאן אשר הוקם על ידי ד"ר שלומית זמיר במושב רגבה אי שם בשנת 2017. ד"ר שלומית זמיר, מהנדסת חומרים בהכשרתה, החליטה לאחר כ-18 שנים של עבודה כמנהלת קבוצות מחקר ופיתוח בתעשייה הביטחונית להתמסר לפיתוח חומר אחר ולתחביב רב שנים- השוקולד. המוטיבציה הראשונה הייתה שילוב התחביב עם יצירת סביבה תעסוקתית נאותה לאחיה הנכה נפשית ולאנשים כמוהו יחד עם הנצחת שם אמא- אודט- עוד לפני שאני ממשיכה לספר על השוקולדים אני חייבת לציין שנושא זה סופר נגע בליבי ועל כך שאפו ענק.

כבר בתחילת דרכה החליטה ד"ר שולמית זמיר כי תפתח מותג בין לאומי של פרלינים ומוצרי שוקולד באיכות משובחת תוך שימשו בחומרי הגלם הטובים לצד אסתטיקה מוקפדת ואכן כך הדבר, השוקולדים ראשית ולפני הכל נראים מהמם (זוכרים שהעין אוכלת קודם נכון?) ויותר מכך טעימים להפליא.

לעסק הבוטיק שלה היא קוראת "המעבדה" ובה נעשה הפיתוח של המותג. במקביל לפעולות הפיתוח ויחד עם אהבתה הגדולה לקהל הרחב נערכות במקום סדנאות שוקולד מפנקות וטעימות לילדים החל מגיל 3 וסדנאות למבוגרים בהם ד"ר שולמית חולקת את סיפורה האישי והמרתק.

בבוטיק ניתן לרכוש מארזי שי מפנקים ולקיים סדנאות רב דוריות משפחתיות, סדנאות יום הולדת, פעילויות גיבוש ועוד. 

בימים טרופים אלו בהם הסגר הינו מנת חלקנו למותג יש משלוחים עד הבית של שלל המוצרים המעולים. בין שלל המוצרים ניתן להנות מ: פרלינים בעבודת יד, מוצרי שוקולד מפנקים, מוצרי שוקולד טבעוניים ועוד.


אז מה היה לנו במארז הקסום , המיוחד והמפנק? 

2 מארזים של 6 פרלינים מיוצרים משוקולד איכותי בטעמים ייחודיים - 100% עבודת יד בטעמים: פקאן, דבש, סאוטרן קומפורט, מריר חזק, קרמל תות, נוגט מריר- אימל'ה איזה טעמים מושלמים, הפרלינים נמסים בפה ועם מרקם מושלם, צבעוני, מושלם, יוקרתי - מושלם למתנה למי שאתם ממש רוצים לפנק.




דרז'ה- אגוזי לוז מצופים בשוקולד חלב- בדיוק השוקולד האהוב עלי. לשונות חתול- שוקולד מריר- מזכיר טעם ומראה של ילדות. דרז'ה- בוטנים מלוחים מצופים בשוקולד מריר- השוקולד האהוב על בעלי. טופי אנגלי מצופה בשוקולד חלב- וואו, תשכחו מכל מה שאתם מכירים, תקשיבו כל הטעמים הינם שלמות של שילוב ואיכות:









אז אם גם אתם מחפשים מתנה יוקרתית, איכותית , מפנקת לכם או ליקרים לכם, הכנסו לאתר עוד היום והזמינו- הנאה מרובה מובטחת לכם.

משלוחים בימי רביעי לגליל המערבי והקריות, בימי חמישי לחיפה, גוש דן והשרון בעלות של 30 שקלים בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה