יום שני, 12 באוקטובר 2020

פותחים בר קוקטיילים בבית עם Callthezorro

נראה והסגר הזה לא ייגמר לעולם. אם כל יום יש לי תקווה מחדש הלוא היא נגוזה בסופו של היום. הכמיהה והרצון שלנו לצאת לבילוי משותף רק גוברים מידי יום ביומו. אמש ממש רגע לפני שהלוחמת שלנו חזרה לבסיס לעוד תקופה ארוכה החלטנו לעשות ערב כיף ומפנק שכלל בין היתר קוקטיילים מפנקים שרקח עבורנו יונתן מ-Callthezorro. מי שלא ידע שאנחנו בבית יכל לתהות בינו לבין עצמו כי אלו הם קוקטיילים בבר המתמחה בכך.

אמש הגיע משלוח חגיגי ומפנק מ- Callthezorro - קוקטיילים בהכנה ביתית מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, יונתן  המקסים רוקח את הקוקטיילים באהבה רבה ובתשומת לב גדולה. את התבלינים הוא מגדל בגינתו הפרטית, את התמציות והסוכרים מכין בעצמו, את הפירות הוא רוכש מהפרדס של חבר או מהחקלאים הישראלים המקומיים. כל האלכוהול עימו הוא עובד איכותי מאוד ויחד יוצרים קוקטייל מושלם וסופר איכותי. 

יש תפריט קוקטיילים מובנה במחירים נוחים מאוד, בקבוק זוגי המכיל 200 מ"ל במחיר של 55 שקלים ובקבוק משפחתי המיועד לחמש מנות ומכיל 500 מ"ל במחיר של 120 שקלים בלבד.




לאחר מעבר על התפריט והתייעצות יחדיו עם יהונתן בחרנו את הקוקטיילים הבאים:

Mama'rita- טקילה, ליקר תפוזים איכותי, אננס , לימון ומעט סוכר (אגב, ניתן להזמין גם בטעמי: מנגו/צילי מלפפון/ פסיפלורה).

Cosmo Pomo- טוויסט לקלאסיקה עם וודקה, ליקר תפוזים, רימן, חמוציות ולימון.

Garden Of Eden- גיין, תפוח, לימון, רוזמרין, בזיליקום, נענע, תימין, לואיזה, לימונית, מנטה ואלדרפלאור.







הקוקטיילים כפי שאתם רואים מגיעים בבקבוקונים אישיים, ממותגים ועל כל בקבוק יש את שם המשקה, למשלוח מצורפת שקית קטנה ובה הקישוטים הנדרשים לכל משקה ומשקה. כמו כן עוד בטרם המשלוח מגיע מקבלים דף הוראות מדויקות איך להכין את המשקה האולטימטיבי ומה צריך להוסיף לכל משקה ומשקה.




אם אתם שואלים אותי ממליצה בחום לרכוש את הבקבוקים המשפחתיים וזאת מאחר שהקוקטיילים כל כך איכותיים, טעימים ונגמרים בדקות ספורות.  יכולה לשתף כי אנחנו ממש התענגנו על שלושת הטעמים, לא יודעת להכריז מה טעים יותר וזאת מאחר וכל שילובי הטעמים היו מופלאים. רמת האלכוהול מורגשת מאוד ולא מדוללת בסירופים ומיצים כמו בהרבה ברים שאנו שותים בהם קוקטיילים.

עוד חשוב לי לציין כי יונתן עושה מארזי עובדים לחברות גדולות באופן קבוע ולדעתי זו המתנה המושלמת לכל עובד ועובדת, רעיון מקורי, שונה ומפתיע.







הקוקטיילים מגיעים עד הבית באמצעות שליח (עלות המשלוח בהתאם למיקום).

חברים אם אתם רוצים לפנק את יקירכם או להתפנק בערב קוקטיילים סופר מפנק, טעים, איכותי ומיוחד הכנסו לאתר של Callthezorro  והזמינו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה