יום רביעי, 7 באוקטובר 2020

מחזקים את הגוף עם "חוסן פלוס"


אני זוכרת את פרוץ מגפת הקורונה, תהיתי ביני לבין עצמי באם זהו משהו חולף או שמה מגיפה עולמית. בתחילת הדרך עוד הייתי בטוחה כי הנה ועוד רגע הכל מאחורינו אך חיש מהר הבנתי כי לא כך הדבר וכי הקורונה תשאר עימנו עוד הרבה זמן. אם נודה באמת אני מאוד חוששת ! חוששת לילדי, חוששת להורי, חוששת לחמותי, חוששת לקרוביי- זהו מצב הזוי ולא פשוט על כן אני דואגת להקפיד עם משפחתי הגרעינית על אורח חיים בריא שכולל תזונה נכונה, מעט ספורט מידי יום ונטילת תוספי מזון- כל אחד ומה שמתאים לו. 

רגע לפני בוא החורף אני ממליצה בחום על מוצר שכבר המלצתי בעבר והשתמשנו בו בחורף הקודם- "חוסן פלוס" מבית " Netaרוקחות מהטבע"- התוסף כולל כולל 6 רכיבים צמחיים וטבעיים, המוכרים ברפואה הטבעית כמי שיכולים לסייע בחיזוק הגוף וחוסנו. החברה מתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא. 




"אחד מתפקידיו העיקריים של גוף בריא וחסון הוא להגן על עצמו מפני זיהומים, רעלנים ומחלות. גוף כזה יתמודד עם משימותיו בייתר יעילות, ולכן חשוב לשמור עליו ולחזקו", מסבירה הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין. "'חוסן פלוס' (בתמצית או בכמוסות) עשוי מרכיבים צמחיים וטבעיים בלבד - סמבוק שחור, קצח, אסטרגלוס, עלי זית, לאפאצ'ו ואכינצאה, ללא כל חומרים משמרים", אמרה. התכשיר בעל תו תקן GMP. 

ספירין ממליצה גם על תזונה עשירה בדגנים מלאים, פחמימות מורכבות וקטניות, פירות וירקות, זרעים ואגוזים. מומלץ גם להרבות בשתיית נוזלים, מים ותה צמחים (ג'ינג'ר, הל, קינמון, קמומיל), לבצע פעילות גופנית יומית בת 30 דקות ולהוסיף גם תרגילי נשימה והרפיה, דמיון מודרך או מדיטציה. 



מחירים: אריזה של 60 כמוסות - 129 ש"ח; מארז תמצית חוסן פלוס הכולל 3 בקבוקים (50 מ"ל כל אחד) - 149 ש"ח. (ניתן להשיג את התמצית בבקבוקים של 50 ו-100 מ"ל). 

להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת ודרך האתר http://www.netapharm.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה