יום שלישי, 27 באוקטובר 2020

לי MORE- ארוחת פינוקים עד הבית

ביום חמישי האחרון הלוחמת הפרטית שלנו חזרה הביתה להפוגה קצרה רגע לפני שחוזרת לבסיס לתקופה ארוכה, ידעתי מיד שאני חייבת לדאוג לפינוקים רבים וביניהם ארוחות דשנות, מפנקות וטעימות. לבוקרו של יום שישי הזמנתי מגש פינוקים מ- לי MORE, בחירה שהתבררה כסופר מושלמת.

לימור המקסימה עושה מארזים מפנקים לארוחת בוקר ו/או לרגעי פינוק שמכילים מגוון מטבלים/ סלטים/ גבינות ומאפים טריים ומיוחדים. את המשלוח נקבל ישירות עד הבית ארוז בצורה יפה ואסתטית מאוד עם חיוך רחב והמון תשומת לב.



אז כאמור את יום שישי פתחנו בארוחת פינוקים כיפית - 3 בייגלה שמנמנים, טריים וטעימים במיוחד (תשכחו את מה שאתם מכירים מהסופר), עם סלטים ומטבליים טריים במיוחד. כולם ככולם היו מאוד טעימים וקלעו לחיך של כולנו הן של הילדים והן של המבוגרים (אגב לימור מכינה גם מארזים טבעוניים וכאלו ללא גלוטן).

למארז מצורף תפריט המסביר את כל התכולה:


כל הסלטים היו טריים מאוד, הסלט קינואה כבש את ליבי, סלט הגזר את ליבו של בעלי אוהב החריף והשאר כבשו את לב הילדים. כיף גדול לקבל כזה משלוח ולהתענג על כל ביס וביס. ניכר כי הוקדשה מחשבה רבה למארז והמון תשומת לב. כלל המרכיבים טריים מאוד ועשויים מחומרי הגלם הטובים שיש.









עוד לימור מכינה מגשי ארוח, כריכונים, סלטים, מאפים, קינוחים ומארזים מתוקים בחגים.




חברים אם גם אתם רוצים לפנק ו/או להתפנק, הכנסו לדף הבית של  לי MORE,  ו/או התקשרו לנייד 052-5703735, הזמינו, פנקו ו/או התפנקו עם אחד מהמארזים הסופר מושלמים שלה, הנאה רבה מובטחת לכם- מילה שלי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה