יום שלישי, 6 באוקטובר 2020

מאסטר שייק - מהיום מכינים שייק טרי, טבעי ובריא בבית


כבר כשלוש שנים אני מקפידה מידי יום ביומו להכין לי שייק בריאות (עם חלבונים ופירות) - שייק אשר משמש בעבורי ארוחת בוקר ולעיתים אף ארוחת ערב. תמיד יש לי במקפיא פירות קפואים אשר עוזרים לי להכין לי את השייק הטעים שאני אוהבת. לא אחת כאשר אני נמצאת בקניון כזה או אחר אני נעצרת בדוכני השייקים ורוקחת לעצמי את השייק הטעים עם שילובי הפירות שאני אוהבת. מודה! יש דברים שאני לעולם לא מוסיפה כי עוד בטרם טעמתי את טעם מוצר זה או אחר אם החלטתי שהוא לא טעים הוא פשוט לא טעים לי ואין לי אומץ לטעום. 

בימים האחרונים נחשפתי למותג מקסים - מאסטר שייק אשר מתמחים בהרכת מארזים לשייקים בריאים המכילים פירות, ירקות ו"סופר פוד", הם מגיעים באריזת וואקום המיועדת להקפאה ובכך שומרים על הערכים התזונתיים ומאפשרים הכנה מהירה, קלה, ללא תוספות של חומרים משמרים, סוכרים, רכיבים מהחי ומכילים רכיבים  טבעיים בלבד.

את מאסטר שייק הקימו גלי גליקמן -יועצת לבריאות טבעית,בוגרת תוכנית הלימודים ברפואה תזונתית מטעם המרכז לרפואת הרמב"ם ובעלת נסיון טיפולי וליווי תהליכי החלמה וריפוי של עשרות מטופלים, בעלת קליניקה במושב צופית ואנדריאה שקד- נטורופתית מוסמכת בוגרת מדיסין,עברה השתלמויות בנושא ניקוי גוף וריפוי דרך צום, מיצים, ו- raw food, באריזונה, ארצות הברית, אצל גבריאל קזנס, בוגרת קורס הקמה וניהול עיסקי מזון של מ.ט.י, מעבירה הרצאות וסדנאות לקבוצות ואירגונים ובעלת קליניקה בכפר-סבא.




הכיף הגדול שבמארזים הינו שכאן הכל ארוז ומוכן לשימוש, הפשרה קלה של כחצי שעה ויש לכם ארוחה מזינה, בריאה, מכילה המון רכיבים איכותיים בעלי ערך תזונתי גבוה ובמחירים נגישים לכל כיס.

מי שמכיר אותי יודע שאני באופן אישי לא נוגעת במשקאות ירוקים אך כאשר הגיע המשלוח החלטתי לצאת להרפתקאה ולהכין לעצמי דווקא את השייק שמכיל ספרולינה ותקשיבו!!! זה טעים!!! בחרתי בשייק שמכיל: ספירולינה, אננס, תות שדה ותמר מג'הול אורגני, הפשרתי לחצי שעה, הכנסתי לבלנדר עם מעט קוביות קרח, חצי כוס חלב וחצי כוס מים קרים וזה יצא פשוט מושלם, שייק בריא המשמש כארוחה מושלמת לכל דבר. אגב לאלו השותים שייקים עם חלבונים ניתן בקלות להוסיף למארז.






ממתינות לי עוד 2 ערכות שאכין בימים הקרובים:





משקל כל ערכה: כ 200 גר', והיא מספיקה להכנת כחצי ליטר של שייק ומחירה 18 שקלים בלבד.

אז חברים תקופת החגים והסגר זאת הזדמנות שלנו להכנס לשגרה של תזונה בריאה ומאוזנת של כל המשפחה, ולחזק את מערכת החיסון . חזון המותג  הוא להפיץ את הבריאות הטבעית לכולם, ומהיום ניתן להזמין את מארזי ״מאסטר שייק״ לכל הארץ! כיום משתפים פעולה עם אפליקציית BeeZee, המקדמת עסקים קטנים עם מוצרים איכותיים, ומספקת משלוחים לכל הארץ. 

בעת ההזמנה דרך האפליקציה, התשלום והמשלוח נעשה ישירות מולם. הקישור כאן:

כמו כן ניתן לבצע הזמנות דרך האתר אשר מסופקות בין חדרה בצפון לגדרה בדרום- אספקה תוך שלושה ימי עסקים מרגע ההזמנה.

איסוף עצמי ממושב צופית (צמוד לכפר סבא) או באמצעות שליח (בקירור) בתוספת 50 ש"ח, בהזמנה מעל 10 שקיות - המשלוח בעלות של 30 ש"ח בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה