יום ראשון, 11 באוקטובר 2020

אוהבי הבירה התפקדו!! בירה שפירא עד הבית

בימים כתיקונם אני ובעלי יוצאים לדייט שבועי לפחות אחת לשבוע- לא חשוב לאן- פעם זה למסעדה טובה, פעם לבר איכותי, פעם להצגה, פעם לסרט- העיקר לצאת. בתקופה האחרונה בשל לחצים כאלו ואחרים בחרנו לצאת לבילוי קצת שובר שגרה, יותר משוחרר ומשחרר- לבר שמציע מגוון קוקטיילים ו/או בירות איכותיות.

בימי הסגר מי שמכיר אותנו ועוקב אחרי הבלוג שלי כבר יודע כי אנו שומרים על השיגרה, אחת לשבוע קובעים דייט אישי זוגי שלנו, אם זה בחצר הבית, אם זה בסלון כשהילדים בחדרים העיקר שהוא שלנו. כל שבוע קונספט אחר- פעם ערב גבינות, פעם ערב בשרים, פעם ערב משחקים.

הפעם אני רוצה לשתף אתכם בערב כיפי במיוחד שעשינו - ערב על האש עם בשרים טובים ובירות סופר איכותיות מבית בירה שפירא - מניחה שאתם מכירים ואף שתיתם בבר כזה או אחר ונחשפתם לאיכות ולמגוון הטעמים. בימים אלה המותג עושה משלוחים עד הבית (מעל 200 שקלים המשלוח חינם).




ראשית ולפני שאמשיך חייבת לשתף: מי אלו בעצם בירה שפירא?  הסיפור שלהם הינו על שני אחים ובירה איכותית אחת. מתחיל במטבח ביתי, עם קערות פלסטיק וצינורות מאולתרים, ונגמר במבשלה מאובזרת עם הציוד המתקדם ביותר בעולם. ואם לא די בכך עברו התמחות ארוכה בארה"ב ועם המון תשוקה ולהט קיבלו גם מספר מדליות בתחרויות מבשלות הבירה הביתיות השונות- כיום יש מבשלה סופר איכותית אשר מייצרת את בירה שפירא במבחר טעמים.

כיום את הבירה שלהם ניתן לשתות במבחר ברים כגון: ביר באזר, גוטה ועוד רבים אחרים המופיעים כאן, או כמובן להנות מבירה עד הבית כפי שציינתי מעלה.

אז שבוע שעבר נכנסתי לאתר והזמנתי מארז סופר מפנק עם מבחר טעמים נפלאים:





סטאוט שיבולת שועל בעלת גוף מלא, מרקם קטיפתי עשיר ומפתיע וטעמים עמוקים ומעוגלים. הבירה מצטיינת במרירות מעודנת של לתת קלוי, כמעט שרוף, ובארומות אספרסו ושוקולד מריר, מכילה 5.2% אלכוהול, את הבירה הזו בעלי מאוד אהב, אני קצת פחות, אולי בשל העובדה שהמרירות מורגשת כאן מאוד. 




בירת פייל אייל בהירה בעלת גוף בינוני, קלה ונעימה לשתייה. משחק טעמים מעודן בין לתת מתקתק וכשות מרירה. מרעננת במיוחד, ובעלת ארומה הדרית מכילה 5% אלכוהול. בעלת טעם נפלא וסופר מושלם, מאוד אהבתי את הארומה והטעם המושלם.




בירת IPA חזקה ומאוזנת עם טעמים עשירים של לתת וכשות, מכילה 6.5% אלכוהול, אומנם הבירה הזו חזקה אך היא מאוד מיוחדת בטעמה ובארומות הנפלאות שלה, ממליצה בחום, היא הייתה הפייבוריטית שלנו.




בירת לאגר בסגנון Helles בהירה וקלילה, עם מתיקות בינונית ומרירות מעודנת, מכילה 4.9% אלכוהול, בירה סופר קלילה וטעימה , עם מתקתקות מעודנת מאוד.




בירת חיטה בסגנון בווארי קלאסי. בלונדינית ומעודנת בעלת ארומות בננה וציפורן ומתיקות מרעננת, מכילה 5.2% אלכוהול. בירה סופר קלילה ומעודנת.


איך הם מכינים את הבירה אתם שואלים? הם מתחילים בטחינת הלתת, משרים, מבשלים, מתסיסים, מצננים, מיישנים, אורזים ומביאים את העונג הזה עד הבית.

ממליצה בחום, הכנסו עוד היום לאתר, הזמינו עבורכם משלוח עבורכם ו/או פנקו את יקירכם, ושלא תגידו שאני לא דואגת לכם, קבלו קופון הנחה מיוחד לקוראי הבלוג שלי- 15% הנחה בהקלדת קוד קופון- שפיראבאהבה-10.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה