יום חמישי, 29 באוקטובר 2020

שמן גוף טבעי לבנדר


בימים אלו בהם מזג האוויר שוב מתחיל להשתנות עורי נותן את אותותיו ומתייבש באופן קבוע, מודה, שונאת את הימים הנוראים הללו על כן משתדלת לתחזק את גופי עוד בטרם הגעתו למצב יובש קיצוני. לאחרונה קיבלתי להתנסות אישית את שמן הגוף הטבעי מבית לבנדר. אני מאוד אוהבת את המותג אך מעולם לא ניסיתי להשתמש במוצר הנ"ל והסתקרנתי.

שמן גוף טבעי לבנדר מיועד להזנת העור. הוא נספג במהרה ולא מותיר את העור שמנוני ולא נעים למגע (מודה, זה מה שחששתי בתחילה שיקרה לכן באופן אישי לרוב לא משתמשת בשמני הגוף השונים). בהרכת המוצר נוכל למצוא שמנים צמחיים טהורים ביניהם: שמן שקדים מתוקים, שמן זרעי ענבים, שמן חוחובה - כל אלו יחד יעניקו לעורנו אלסטיות, לחות ורכות ולנפש רוגע ושלווה.

המוצר 100% טבעי וטבעוני עם שמנים אתריים טהורים בלבד בתערובת שמנים צמחיים מעולים. מוצר נקי – ללא כימיקלים סינטטיים, ללא חומרים משמרים כלל!, ללא תוצרי לוואי של נפט כ- SLS ודומיו וללא חומרי ריח סינטטיים – אנו משתמשים רק בשמנים אתריים!

בזכות החשיפה למוצר זה התמכרתי לעוד מוצר מבית לבנדר. מי שלא מכיר את מוצרי המותג אני ממליצה בחום להתחיל לנסות להשתמש במוצרים הסופר מעולים ואיכותיים שלהם, הכנסו עוד היום לחנות, הזמינו והתפנקו/פנקו, מילה שלי הנאה מרובה מובטחת לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה