יום שבת, 31 באוקטובר 2020

פושקה- אמנות באפייה עד הבית

ימי הסגר לא עשו עימי חסד ואני מוצאת את עצמי אט אט מתרחקת מהמטבח, אם פעם יכולתי לבלות שעות רבות באפייה ובישולים, כיום מחפשת את קיצורי הדרך. שלא תטעו, אני מבשלת מידי יום מטעמי לבני הבית והמקרר תמיד עמוס בכל טוב אך יחד אם זאת מנסה לחפש את דרך המלך ולמצוא עבורי את הפתרונות ההולמים והטובים ביותר. כך יוצא שכולנו מתפנקים- הם עם פינוקים קולינריים טעימים במיוחד ואני עם זמן מנוחה לעצמי כי אם נודה באמת כיום באמת ניתן להנות ממשלוחים מפנקים ואיכותיים מאוד.

הפעם אני רוצה לספר לכם על פושקה- אמנות באפייה אשר עושה משלוחים לפתח תקווה והסביבה. כאן ניתן להנות ממבחר עוגות, עוגיות, קינוחים, קישים ופשטידות. מגוון מארזים מיוחדים ומגשי אירוח למוסדות ולאנשים פרטיים. כלל המוצרים עשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים מאוד עם טאצ' וירידה לפרטים הקטנים. בהחלט ניכר כי הכל נעשה כאן באהבה ענקית.


רגע לפני שבת הגיע משלוח חגיגי ומפנק שכלל: עוגת שמרים שוקולדית וטעימה במיוחד, מארז פחזניות קטנות ומטריפות ועוגיות שוקולד ציפס שנזללו בהנאה על ידי הילדים.


מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת עוגות שמרים ומכינה המון. לא אחת כאשר אני רוכשת עוגת שמרים אני מתאכזבת- זו יבשה, זו לא עסיסית, זו לא עם מילוי ברמה המספקת ועוד ועוד. כאן העולה עלתה על כל הציפיות וכללה עוגה רכה ונימוחה, עסיסית ורטובה במעט עם מילוי מדהים, מתקתק (לא ברמה מוגזמת, בדיוק כמו שאני אוהבת) ובשפע.


הפחזניות קטנות, מפנקות וטעימות במיוחד, בדיוק כמו שאנו אוהבים, בהחלט הקינוח האולטימטיבי לכולם.


ועוגיות שוקולד ציפס- גם הן קטנטנות, מפנקות ומושחתות במיוחד, הילדים ממש עפו עליהן וחיסלו בשניות את כל המארז.



עוד ניתן למצוא במגוון המוצרים :







אז חברים אם גם אתם רוצים לפנק את יקירכם ו/או להתפנק בעצמם (עשו טובה לעצמכם והתפנקו), הכנסו לדף הפייסבוק של פושקה- אמנות באפייה ו/או חייגו ל-050-5435866 והזמינו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה