יום ראשון, 18 באוקטובר 2020

טנא מיצים ומשקאות- טבעי וטעים

אני מאוד מקפידה על תזונה נכונה ומשתדלת שגם בני הבית ינהגו כך. תמיד תמצאו אצלינו פירות וירקות חתוכים, ארוחות בריאות ומסודרות. לצד כל אלו מקפידה מאוד שהילדים ישתו כמה שיותר מים ואם שתייה ממותקת שהיא תהיה טבעית ובריאה עד כמה שניתן. אחד הדברים שתמיד הילדים שלי רצו ואני לא אפשרתי זו שתייה ממותקת בעיקר בשל העובדה שזה תמיד עתיר בסוכרים, צבעי מאכל ועוד המון דברים לא טובים.

אנו מגדלים בגינה עצי פרי שבמהלך החורף נותנים המון פירות: לימונים, תפוזים ואשכולית אדומה, הילדים מאוד אוהבים את הפירות שנקטפו ישירות מהעץ ואף סוחטים עבורם (ועבורנו) מיצים לרוב. מהעץ לכוס היש טוב מזה? 

לא אחת יצא לנו להתקל במוצרים של טנא מיצים אשר הוקמה אי שם באוגוסט 2019 במטרה לרכז את המוצרי הכי איכותיים וטעימים ולשווקם באופן ישיר ועד בית הלקוח באופן המהיר והפשוט ביותר , במחירים הוגנים, ללא מינימום הזמנה, ללא עלויות שילוח ועוד. כל זאת בשל העובדה כי במותג מאמינים כי "מוצרי הפינוק" הנכסים למטבח הביתי יכולים וראויים להיות כמה שפחות מתועשים, כמה שיותר בריאים, טריים ושווים לכל כיס.


שבוע שעבר נכנסתי לאתר ההזמנות של המותג דפדפתי והתרשמתי מההיצע הרחב והמחירים הנוחים והזמנתי לנו פינוקים רבים- מיצים טבעיים בשלל טעמים מובחרים: תפוזים, לימונדה, אשכוליות אדומות, תפוחים ורימונים. כולם ככולם היו טריים מאוד, מרווים ומרעננים. את ההזמנה קיבלתי ישירות עד הבית (שוב, ללא עלויות נוספות).



מלבד המיצים ניתן למצוא באתר מגוון פירות קפואים, מאפים טריים, קפסולות לקפה, בירות, חלווה, דבש ועוד רבים אחרים. כלל המוצרים במחירים נוחים מאוד, איכותיים ומובחרים- כ-50 במספר.

כלל המיצים עשויים מפירות סוג א' בלבד, עוברים תהליך מאוד עדין של פסטור וסינון ומבוקבוקים בטכנולוגיה חדשנית. המוצר שיוצא הנו עדין במיוחד והדרך לשווק אותו היא אך ורק באופן כזה שלא ישב על המדף בחנות אלא יגיע ללקוח ישירות עד הבית!רוב המיצים נסחטים בחברת "אקו אלפא" היושבת במושב ברקן שבשומרון, לפי הדרישות והנהלים הקשוחים. מיץ הרימונים נסחט בפרדס ומגיע ישירות מהחקלאי.






אז אם גם אתם כמונו אוהבים מיצים טריים, איכותיים וטעימים, לא רוצים להתפשר על פחות הכנסו עוד היום לדף ההזמנות של טנא מיצים והתפנקו עם מוצרים סופר איכותיים - הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה